افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
4

کندن موهای خاکستری خطر اسکار و عفونت را افزایش می دهد

  • کد خبر : 269368
کندن موهای خاکستری خطر اسکار و عفونت را افزایش می دهد

آفتاب نیوز: متوجه شدید که برای اولین بار مقداری موی خاکستری در موهایتان ظاهر شده است، احتمالاً شما را آزار می دهد و دوست دارید آن موهای خاکستری را برای حل موقت مشکل کوتاه کنید. اما متوجه می شوید که موها دوباره رشد کرده اند. زمانی که فولیکول های مو با کمبود سلول های تولید […]

آفتاب نیوز:

متوجه شدید که برای اولین بار مقداری موی خاکستری در موهایتان ظاهر شده است، احتمالاً شما را آزار می دهد و دوست دارید آن موهای خاکستری را برای حل موقت مشکل کوتاه کنید. اما متوجه می شوید که موها دوباره رشد کرده اند.

زمانی که فولیکول های مو با کمبود سلول های تولید کننده ملانین مواجه می شوند، تولید رنگدانه در آنها متوقف می شود و مو سفید می شود و این کاملا طبیعی است و برای همه اتفاق می افتد. اما از آنجایی که شما از این موضوع راضی نیستید و دوست دارید از شر این موها خلاص شوید، در این مقاله قصد داریم به شما بگوییم که اگر موهای سفید را کوتاه کنید چه اتفاقی می افتد.

همان موها دوباره رشد می کنند.

کندن موهای خاکستری به طور موقت از شر آنها خلاص می شود. اما این مو دوباره رشد می کند و در نهایت به حالت طبیعی خود باز می گردد و همان رنگ سفید در موهای شما ظاهر می شود. زیرا فولیکول شما دیگر رنگدانه تولید نمی کند.

خطر ابتلا به زخم یا عفونت را افزایش می دهد.

کندن موهای خاکستری یا هر موی دیگری از ریشه خطر عفونت یا زخم را افزایش می دهد، زیرا فولیکول مو آسیب دیده و حتی می تواند باعث توقف رشد مو در آن ناحیه شود.

آیا راه مطمئن تری برای کاهش سفیدی مو وجود دارد؟

خیر هیچ راهی وجود ندارد که خطر عفونت یا اسکار وجود نداشته باشد. اگر قصد انجام این کار را دارید، بسیار مراقب باشید که قبل از رشد مجدد آن را کوتاه و کوتاه کنید، نه اینکه آن را در جوانه نیش بزنید.

شاید اگر یک بار این کار را انجام دهید مشکلی ایجاد نشود، اما اگر آن را به طور مرتب تکرار کنید، ممکن است در همان ناحیه دچار طاسی شوید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=269368

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.