افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

کنایه پیروانی: پرسپولیس تنها تیمی است که به سقف نرسید! – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 126188
کنایه پیروانی: پرسپولیس تنها تیمی است که به سقف نرسید!  – پرسپولیس نیوز

در جریان دیدار مقابل سپاهان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان تنها یک مشکل باعث گلایه مربی تیم فوتبال پرسپولیس شد. افشین پیروانی پس از باخت یک بر صفر پرسپولیس مقابل سپاهان گفت: به تیم سپاهان تبریک می گویم. بازی خوبی بود و هر دو تیم سخت کار کردند. بازی برد و باخت دارد. آنها میزبان […]

در جریان دیدار مقابل سپاهان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان تنها یک مشکل باعث گلایه مربی تیم فوتبال پرسپولیس شد.

افشین پیروانی پس از باخت یک بر صفر پرسپولیس مقابل سپاهان گفت: به تیم سپاهان تبریک می گویم. بازی خوبی بود و هر دو تیم سخت کار کردند. بازی برد و باخت دارد. آنها میزبان بودند و توانستند از اقامت خود نهایت استفاده را ببرند و برکت داشته باشند.

وی درباره جو ورزشگاه گفت: جو خوب بود و فقط یک گله داریم. باید از بازیکنان، کادر فنی و من بابت توهین ها تشکر کنیم. امیدوارم تصمیم گیرندگان این صحنه ها را ببینند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اعتراض خود در نیمه اول به معاد فنادی فر داور این دیدار توضیح داد: اجازه دهید کارشناسان در مورد داوری تصمیم بگیرند. نیمکت را شل کردم.

پیروانی تصریح کرد: فوتبال است و فقط از توهین ها شاکی هستیم. وگرنه سپاهان تیم خوبی است، خوب بازی کرد و در نهایت پیروز شد.

وی در خصوص نتایج ضعیف پرسپولیس در هفته های اخیر و کمبود بازیکن در این تیم، تصریح کرد: فکر می کنم تنها تیمی که به سقف نرسیده، پرسپولیس است. مثل سایر تیم هایی که سقف را رعایت می کنند و بازیکنان گران قیمتی ندارند. نیمکت ها و افرادی که بیرون هستند و حتی مصدومان را می بینید. پرسپوليس به حداكثر نرسيد و ساير تيم ها رفتند!

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)