افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

کنایه از سفارت ایران در لندن در برابر اصرار دروغین غرب بر راه حل «دو کشوری» برای مسئله فلسطین

  • کد خبر : 352448
کنایه از سفارت ایران در لندن در برابر اصرار دروغین غرب بر راه حل «دو کشوری» برای مسئله فلسطین

به گزارش خبرآنلاین، سفارت کشورمان روز پنجشنبه با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: [بنیامین] نتانیاهو در جریان سخنرانی خود در جمع خبرنگاران رسانه های خارجی از نقشه ای استفاده کرد که به هیچ وجه شامل کرانه باختری نمی شود. اما برخی هنوز از راه حل دو کشوری صحبت می کنند. در این پیام […]

به گزارش خبرآنلاین، سفارت کشورمان روز پنجشنبه با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: [بنیامین] نتانیاهو در جریان سخنرانی خود در جمع خبرنگاران رسانه های خارجی از نقشه ای استفاده کرد که به هیچ وجه شامل کرانه باختری نمی شود. اما برخی هنوز از راه حل دو کشوری صحبت می کنند.

در این پیام به شوخی آمده بود: «این کشور مستقل فلسطینی قرار است در چه سرزمینی تأسیس شود؟»

لازم به ذکر است که رژیم صهیونیستی از چهارشنبه هفته گذشته حملات گسترده ای را در شمال کرانه باختری آغاز کرده است که منجر به شهادت و بازداشت تعداد زیادی از فلسطینی ها شد. رسانه های صهیونیستی این حملات را بزرگترین عملیات نظامی در 22 سال اخیر در این منطقه توصیف می کنند.

وزارت بهداشت فلسطین امروز (پنجشنبه) اعلام کرد که هفته گذشته در کرانه باختری 39 نفر شهید و 145 نفر دیگر زخمی شدند. از این تعداد 19 نفر در جنین، 10 نفر در طوبس، 7 نفر در طولکرم و 3 نفر در الخلیل به شهادت رسیدند.

«آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل متحد با ابراز نگرانی از تجاوزات گسترده رژیم صهیونیستی به مناطق شمالی و میادین کرانه باختری، از این رژیم خواست تا فورا عملیات خود را متوقف کند.

وی از رژیم اشغالگر خواست فورا عملیات نظامی خود را در شمال کرانه باختری متوقف کند و اقداماتی را برای حمایت از غیرنظامیان در این منطقه اتخاذ کند. دبیرکل سازمان ملل متحد با محکومیت کشتار فلسطینیان در کرانه باختری در نتیجه تجاوزات رژیم صهیونیستی، از این رژیم خواست به تعهدات خود در چارچوب قوانین بین المللی بشردوستانه عمل کند.

310310

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=352448

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.