افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده به تحقیقات خود در مورد اتریوم پایان داده است

  • کد خبر : 303298
کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده به تحقیقات خود در مورد اتریوم پایان داده است

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در حال پایان دادن به تحقیقات خود در مورد اینکه آیا اتر یک اوراق بهادار است یا خیر. مقایسه قیمت صرافی های ایران بهترین قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال را با Blockchain Homeland بیابید! مقایسه تبادل Consensys Partners اعلام کرده است که SEC به شرکت اطلاع […]

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در حال پایان دادن به تحقیقات خود در مورد اینکه آیا اتر یک اوراق بهادار است یا خیر.

مقایسه قیمت صرافی های ایران

بهترین قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال را با Blockchain Homeland بیابید!

مقایسه تبادل

Consensys Partners اعلام کرده است که SEC به شرکت اطلاع داده است که آژانس تحقیقات خود را در مورد اتریوم 2.0 به حالت تعلیق در می آورد.

آیا اتریوم دیگر یک امنیت نیست؟

Consensys توسعه دهنده اتریوم امروز در پست X خود گفت:

SEC به ما اطلاع داده است که تحقیقات آنها در مورد اتریوم 2.0 متوقف و خاتمه یافته است.

این شرکت از تصمیم SEC به عنوان یک پیروزی بزرگ برای توسعه دهندگان اتریوم، ارائه دهندگان فناوری و فعالان صنعت استقبال کرد و گفت:

اتریوم از SEC جان سالم به در برد. این بدان معناست که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ما را متهم نخواهد کرد مبنی بر اینکه فروش اتر به عنوان یک معامله اوراق بهادار طبقه بندی شده است.

منبع: Consensysمنبع: Consensys
منبع: Consensys

Consensus گفت که تصمیم SEC پس از ارسال نامه ای از سوی شرکت به آژانس در 7 ژوئن گرفته شده است. در این نامه، Consensus از SEC خواسته است که آیا به تحقیقات خود در مورد اتر پایان می دهد زیرا تنظیم کننده صندوق های قابل معامله در بورس اتریوم (ETFs) را تایید کرده است. می، اتر را به یک کالا تبدیل می کند. .

لورا بروکوور، مشاور ارشد اجماع، پاسخ SEC به شرکت را به اشتراک گذاشت. SEC در نامه خود اعلام کرد که آژانس “این موضوع را بررسی کرده و تصمیم گرفته است در حال حاضر اقدام قانونی یا نظارتی علیه این شرکت انجام ندهد.”

در ماه مارس، فورچون گزارش داد که SEC احضاریه هایی را برای چندین شرکت در رابطه با تلاش های آنها برای طبقه بندی اتر به عنوان یک امنیت صادر کرده است.

Consensus در آوریل شکایتی را به SEC ارائه کرد، اندکی پس از آن که Wells به آژانس اطلاع داد که کیف پول MetaMask ممکن است قوانین اوراق بهادار را نقض کرده باشد.

در این دادخواست ادعا شده بود که SEC و رئیس آن، گری گنسلر، معتقد بودند که اتریوم حداقل از اوایل سال 2023 یک امنیت است. اجماع ادعا کرد که در 28 مارس 2023 (8 آوریل 1402)، گوربیر گروال، رئیس بخش اجرای SEC، دستور رسمی برای شروع تحقیقات در مورد وضعیت اتر به عنوان یک امنیت را تأیید کرد.

کانسنسی خاطرنشان کرد، اگرچه این تصمیم قابل توجه است، اما برای بسیاری از توسعه دهندگان بلاک چین، ارائه دهندگان فناوری و شرکت کنندگان در صنعت که از اجرای تهاجمی و غیرقانونی SEC آسیب دیده اند، یک نوش داروی پس از مرگ است.

اجماع گفت:

مبارزه ما ادامه دارد و در شکایت خود به دنبال بیانیه ای از SEC هستیم تا اطمینان حاصل شود که ارائه مبادلات و سهام در رابط کاربری Metamask قوانین اوراق بهادار را نقض نمی کند.

Consensis در آخرین پست خود اعلام کرد که این شکایت همچنان در حال پیگیری است.

کوین تلگرافمسدود کردن

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-06-19 10:12:08

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=303298

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.