افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
3

کمیسیون اقتصادی مجلس با صلاحیت وزیر پیشنهادی صمت موافقت کرد

  • کد خبر : 333205
کمیسیون اقتصادی مجلس با صلاحیت وزیر پیشنهادی صمت موافقت کرد

به گزارش بازار، شورای اسلامی شهر در جلسه علنی عصر روز دوشنبه 8 مردادماه صلاحیت ها، سوابق و برنامه های سید محمد اتابک وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در دستور کار صحن علنی و در گزارش کمیسیون اقتصادی مجلس قرار گرفت. فاطمه مقصودی سخنگوي اين كميسيون به شرح زير است: در خصوص حوزه مأموریت […]

به گزارش بازار، شورای اسلامی شهر در جلسه علنی عصر روز دوشنبه 8 مردادماه صلاحیت ها، سوابق و برنامه های سید محمد اتابک وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در دستور کار صحن علنی و در گزارش کمیسیون اقتصادی مجلس قرار گرفت. فاطمه مقصودی سخنگوي اين كميسيون به شرح زير است:

در خصوص حوزه مأموریت های کمیسیون اقتصادی، پس از بررسی برنامه های پیشنهادی وزیر صنعت، معدن و تجارت در حوزه تجارت داخلی و خارجی، ارزیابی های انجام شده در این کمیسیون نشان می دهد که راهبردهای عملیاتی متعدد برای این دو اولویت‌های کارکردی وزیر پیشنهادی «توسعه صادرات و تقویت تراز تجاری از طریق افزایش صادرات غیرنفتی» و «تنظیم بازار داخلی برای تضمین امنیت غذایی و تأمین امکانات» ذکر شده است. همچنین طی مذاکرات شفاهی آقای اتابک در جلسات کمیسیون اقتصادی، ضرورت تحقق اهداف برنامه هفتم پیشرفت، توسعه دیپلماسی اقتصادی، بهبود تراز تجاری کشور و تنظیم کارآمد داخلی مطرح شد. ارزيابي كميسيون اقتصادي حاكي از آن است كه برنامه ارائه شده با انتظارات مربوط به ماموريت هاي وزارت صنعت، معدن و تجارت در حوزه اقتصادي «تطبيق» دارد.

با بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت، مقرر شد: با توجه به برنامه‌های مکتوب، پرونده‌های علمی و اجرایی وزیر پیشنهادی و استماع توضیحات و پاسخ‌های وی به سؤالات نمايندگان كميسيون اقتصادي در جلسه روز چهارشنبه 24 مرداد 1403 مهندس محمد اتابك با اكثريت آرا داراي شرايط لازم براي تصدي پست وزارت صنعت، معدن و تجارت بررسي شدند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=333205

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.