افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
5

کمیسیون اروپا 137 میلیارد یورو از دارایی های لهستان را آزاد کرد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 212343
کمیسیون اروپا 137 میلیارد یورو از دارایی های لهستان را آزاد کرد – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از منابع خبری اروپایی، رئیس کمیسیون اروپا اعلام کرد که به زودی تصمیماتی برای آزادسازی میلیاردها یورو از دارایی های لهستان که پیش از این به دلیل سیاست های ضد اتحادیه اروپا دولت قبلی مسدود شده بود، اتخاذ می شود. اورسولا تلفن وی در یک کنفرانس مطبوعاتی امروز در […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از منابع خبری اروپایی، رئیس کمیسیون اروپا اعلام کرد که به زودی تصمیماتی برای آزادسازی میلیاردها یورو از دارایی های لهستان که پیش از این به دلیل سیاست های ضد اتحادیه اروپا دولت قبلی مسدود شده بود، اتخاذ می شود.

اورسولا تلفن وی در یک کنفرانس مطبوعاتی امروز در ورشو اظهار داشت که تصمیم برای آزادسازی 137 میلیارد یورو (حدود 148 میلیارد دلار) هفته آینده در بروکسل اتخاذ خواهد شد.

وی خطاب به دولت و نخبگان سیاسی لهستان گفت: با توجه به اصلاحاتی که شما آغاز کرده اید و یک سری اقدامات فوری و مهمی که در زمینه استقلال قضایی انجام داده اید، می توانم خبرهای خوبی بدهم. هفته آینده، کمیسیون (کمیسیون اروپا) دو تصمیم خواهد گرفت. یکی از این تصمیمات مربوط به وجوه مسدود شده فعلی لهستان است که منجر به آزادسازی 137 میلیارد یورو از این دارایی ها می شود.

بیانیه تلفن بعد از گفتگو برو با دونالد وظیفهنخست وزیر لهستان از این اعلامیه استقبال کرد و گفت که این پول “خوب خرج خواهد شد” و توضیح داد که بخشی از آن “مستقیما بین تولیدکنندگان و مشاغل کوچک و متوسط ​​مواد غذایی توزیع خواهد شد.”

وظیفه او در اوایل این هفته اشاره کرد که اقدامات دولتش برای معکوس کردن سیاست‌های پیشینیان راست‌گرای او به زودی به اتحادیه اروپا اجازه می‌دهد میلیاردها یورو به لهستان بدهد.

در بحبوحه بن بست با دولت قبلی اروپا، بروکسل بودجه لازم برای مقابله با بیماری کرونا در لهستان را مسدود کرده بود. این اتحادیه همچنین می‌گوید روندی را آغاز کرده است که می‌تواند به تحریم‌هایی علیه هر عضو اتحادیه اروپا منجر شود که به ارزش‌های «دموکراتیک» بلوک ۲۷ کشوری احترام نمی‌گذارد.

وظیفهرئیس سابق شورای اروپا، این هفته، قبل از گفتگو گوهای در روز جمعه با تلفن وی خاطرنشان کرد که لهستان می تواند ده ها میلیارد یورو دریافت کند.

اندکی پس از روی کار آمدن دولت طرفدار اتحادیه اروپا وظیفه در ماه دسامبر، بروکسل حدود 5 میلیارد یورو (5.4 میلیارد دلار) به لهستان برای تامین مالی پروژه های انرژی پاک اختصاص داد.

لهستان در ماه آوریل انتخابات محلی برگزار خواهد کرد که می تواند موقعیت دولت فعلی را در سراسر کشور تقویت کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=212343

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.