افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
3

کمیته توسعه صادرات در سازمان مرکزی تعاون روستایی تشکیل شد

  • کد خبر : 110458
کمیته توسعه صادرات در سازمان مرکزی تعاون روستایی تشکیل شد

به گزارش بازار، غلامرضا هادربادی سازمان های نمونه صادراتی را قهرمانان عرصه تولید خواند و افزود: موتور محرکه و قدرت نامرئی تولید، بازار و صادرات است. وی ادامه داد: موفقیت در این زمینه به سه اصل کیفیت، مناسبت و قیمت بستگی دارد. یعنی ارائه محصولی با کیفیت که تداوم در تولید و عرضه داشته باشد […]

به گزارش بازار، غلامرضا هادربادی سازمان های نمونه صادراتی را قهرمانان عرصه تولید خواند و افزود: موتور محرکه و قدرت نامرئی تولید، بازار و صادرات است.

وی ادامه داد: موفقیت در این زمینه به سه اصل کیفیت، مناسبت و قیمت بستگی دارد. یعنی ارائه محصولی با کیفیت که تداوم در تولید و عرضه داشته باشد و قیمت رقابتی داشته باشد.

هادربادی اضافه کرد: البته تامین زیرساخت ها از جمله احداث سردخانه و اسکله مهم است و باید در این راستا اقداماتی انجام شود.

وی بیان کرد: سازمان مرکزی تعاون روستایی با تلاش و نظارت در سال جاری یک بند بودجه برای این موضوعات در نظر گرفته است که این ابزار در اختیار شبکه تحت پوشش آن قرار گرفته است.

رئیس سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران تصریح کرد: اولویت این سازمان ارائه تسهیلات (ردیف یارانه ای) به سازمان های ملی و استانی است که از کانال صنایع تبدیلی و توزیعی و با هدف صادرات فعالیت می کنند، زیرا فعالیت در این زمینه برای کشاورز سودآور است تا چرخ صنایع و در نهایت ارزآوری برای کشور پیش برود.

وی با تاکید بر لزوم آموزش بازاریابی و صادرات یادآور شد: بستر و بستر همه این امور و کار مشارکتی در سازمان تعاون روستایی و شبکه تحت پوشش بیش از هر جا دیگری فراهم است و اتحادیه های کشوری و استانی می توانند از این توانمندی ها استفاده کنند. . مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی باعث می شود این اهمیت از بالقوه به واقعی تبدیل شود.

هادربری یادآور شد: مشاوران و همکاران حقوقی سازمان آماده ارائه مشاوره به مدیران استانی و سازمان های مرتبط در زمینه قراردادها و اخذ مجوز صادرات هستند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: اعتبارات تملک دارایی های سازمان مرکزی تعاون روستایی در سال جاری نسبت به سال قبل چهار برابر شده است اما کافی نیست و باید نظارت بیشتری صورت گیرد.

وی ادامه داد: در طرح تحول سازمان که توسط کارگروه ها و کارشناسان تهیه و تدوین شده و نقشه راه سازمان است، نقش حوزه کسب و کار بسیار پر رنگ دیده شده است.

رئیس سازمان مرکزی تعاون روستایی همچنین به چند نکته کلیدی در حوزه صادرات اشاره کرد و افزود: مدیر موفق کسی است که از توانمندی ها و پتانسیل های موجود حداکثر استفاده را ببرد و فرصت ها و نقاط قوت و همچنین تصمیم گیری های موجود را بیان کند. حوزه صادرات باید به گونه ای انجام شود که صادرات در طول سال ادامه داشته باشد و هرگز متوقف نشود.

به گفته وی تشکل ها و اتحادیه ها باید در زمینه کشت و برداشت در فراساحل فعالیت بیشتری داشته باشند.

وی در پایان به دبیر دفتر مطالعات، نظارت و توسعه کسب و کار کمیته توسعه صادرات محصولات کشاورزی گزارش داد و گفت: در اولین جلسه این کمیته، راهبرد و نقشه راه صادرات در حوزه تشکل ها باید بر روی برنامه کار. .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=110458

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.