افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
2

کمیته انضباطی AFC پرسپولیس را جریمه کرد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 183608
کمیته انضباطی AFC پرسپولیس را جریمه کرد – پرسپولیس نیوز

باشگاه پرسپولیس با اتفاقات بازی دانشجویی یحیی گل محمدی مقابل استقلال تاجیکستان و الدحیل قطر محبوب شد. کمیته انضباطی و اخلاقی کنفدراسیون فوتبال آسیا حکم خود را درباره دو بازی خانگی پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 24-2023 صادر کرد. با توجه به اتفاقات بازی پرسپولیس – استقلال تاجیکستان، اقدام هواداران در پرتاب سه […]

باشگاه پرسپولیس با اتفاقات بازی دانشجویی یحیی گل محمدی مقابل استقلال تاجیکستان و الدحیل قطر محبوب شد.

کمیته انضباطی و اخلاقی کنفدراسیون فوتبال آسیا حکم خود را درباره دو بازی خانگی پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 24-2023 صادر کرد.

با توجه به اتفاقات بازی پرسپولیس – استقلال تاجیکستان، اقدام هواداران در پرتاب سه ماده محترقه (از جمله دود و ترقه) و تخلف آنها خلاف بندهای 65.1 و 64.1 مقررات انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا است. که به ترتیب 10 و 5 هزار تومان جریمه می شوند. این جریمه 15 هزار دلاری باشگاه پرسپولیس باید حداکثر 30 روز پس از اتخاذ تصمیم قبلی پرداخت شود.

رفتار هواداران پرسپولیس در دیدار با الدحیل تبعات جدی تری برای سرخ پوشان داشت. کمیته اخلاق و انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت: تماشاگران قبل از شروع بازی اشیا (حداقل یک بطری آب) را به سمت بازیکنان تیم میهمان پرتاب کردند و در دقیقه 82 مهمانی حداقل پنج بطری آب و پنج لیوان آب. .

این اقدام در دقیقه 13+90 با پرتاب 17 لیوان آب تکرار شد و پس از پایان مسابقه حداقل 10 بطری و لیوان آب به سمت داوران یا بازیکنان تیم میهمان پرتاب شد. هواداران تیم متخلف نیز پس از پایان بازی حداقل 83 بطری آب، لیوان پلاستیکی، بوق و ساندویچ را به داخل و اطراف زمین پرتاب کردند.

در نتیجه این رفتارها، باشگاه پرسپولیس به دلیل تخلف از ماده ۶۵.۱ مقررات انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرداخت ۵۵ هزار دلار و به دلیل تخلف از ماده ۶۴.۱ مقررات مذکور به پرداخت ۱۰ هزار دلار محکوم شد. این جریمه 65000 دلاری باید ظرف 30 روز از تاریخ تصمیم پرداخت شود. به این ترتیب باشگاه پرسپولیس باید 80 هزار دلار جریمه به AFC بپردازد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)