افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

کمیته انضباطی در یک روز درآمد میلیاردی دارد!

  • کد خبر : 165118
کمیته انضباطی در یک روز درآمد میلیاردی دارد!

کمیته استیناف 48 ساعت قبل امتیازهای کسر شده را به سپاهان و پرسپولیس برگرداند، اما جریمه 40 میلیارد و 10 میلیاردی را تصویب کرد تا 50 میلیارد تومبا بدون مشکل به حساب فدراسیون فوتبال واریز شود، اما پس از آن و تا ظهر امروز کمیته انضباطی جرایم سرعتی دیگری را با مبالغ هنگفتی که بیشتر […]

کمیته استیناف 48 ساعت قبل امتیازهای کسر شده را به سپاهان و پرسپولیس برگرداند، اما جریمه 40 میلیارد و 10 میلیاردی را تصویب کرد تا 50 میلیارد تومبا بدون مشکل به حساب فدراسیون فوتبال واریز شود، اما پس از آن و تا ظهر امروز کمیته انضباطی جرایم سرعتی دیگری را با مبالغ هنگفتی که بیشتر آن مربوط به باشگاه های قرمز و مربیان آنهاست، تحریم کرد.

علاوه بر تمام احکام انضباطی شدیدی که در دو روز اخیر برای سایر باشگاه‌ها از جمله مس رفسنجان، سپاهان، ذوب آهن، هوادر تهران و شمس آذر قزوین اعمال شد، دو تیم پایتخت نیز به دلیل برخورد اخیرشان به شدت مجازات شدند. البته جواد نکونام هم برای دیداری که در ورزشگاه فولادشهر داشتند و باید جریمه سنگینی بپردازند.

رای انضباطی دربی 102 پنجشنبه شب اعلام شد که بر اساس آن دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در جلسه رسمی برگزاری مسابقه به دلیل فحاشی و پرتاب اشیا توسط تماشاگران به طور جداگانه به پرداخت جریمه 3 میلیارد دلاری و محرومیت محکوم شدند. .

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس و علی سامره سرمربی استقلال که بعد از دربی صد و دوم اظهارات جنجالی را مطرح کردند، با جریمه ای مشابه 2 میلیارد ریالی و محرومیت مواجه شدند اما علاوه بر آنها جواد نکونام نیز باید مانند آنها جریمه بپردازد. .

جواد نکونام به دلیل صحبت هایش در بازی هفته یازدهم لیگ برتر مقابل ذوب آهن به پرداخت 2 میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد و باید جلسه محرومیتی را پشت سر بگذارد که احتمالا قطعی می شود. میلیون ریال

علاوه بر جریمه مالی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، جواد نکونام، یحیی گل محمدی و علی سامره، علی شجانی ماساژور آبی پوش نیز به دلیل تخلف از قوانین و تحریک تماشاگران باید 260 میلیون ریال جریمه نقدی بپردازد.

حالا اگر تخلفات انضباطی حین یا بعد از پایان دربی 102 و بازی استقلال مقابل ذوب را حساب کنیم، علاوه بر تخلفاتی که برای تخلف از قوانین نقل و انتقالات در نظر گرفته شده، جریمه های میلیاردی برای آنها در نظر گرفته شده است.

با توجه به جنایاتی که در دربی 102 و بازی آبی پوشان در اصفهان به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس انجام شد و با در نظر گرفتن رای یحیی گل محمدی، جواد نکونام، علی سامره و ماساژور استقلال، این باشگاه ها و مردم باید در مجموع یک میلیارد و 277 میلیون تومان به حساب کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال واریز کنید تا واریز شود!

اولین سوالی که پس از صدور این تحریم های عجیب و سنگین مالی مطرح می شود این است که این پول ها کجا خرج می شود و میلیاردها دلار در جیب مربیان و باشگاه ها چه سرنوشتی در انتظار است.

جدای از اینکه جرایم مالی در فوتبال یک عامل بازدارنده محسوب می شود، هرچند عجیب است که همیشه جرایم جدی شده است که هیچ سودی ندارد و فدراسیون هم از این موضوع درآمد قابل توجهی خواهد داشت؛ مشخص نیست هر هفته چه درآمدی بابت تخلفات انضباطی به حساب فدراسیون می رسد و کجا خرج می شود.

258 258

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=165118

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.