افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

کمیته استیناف محکومیت پرسپولیس را تایید کرد – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 309481
کمیته استیناف محکومیت پرسپولیس را تایید کرد – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال حکم محکومیت باشگاه پرسپولیس را تایید کرد. به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آرای صادره به شرح زیر است: *در مورد اعتراض باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران به رأی کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن رأی صادره باشگاه تجدیدنظرخواه را به پرداخت دو میلیارد ریال جریمه نقدی به […]

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال حکم محکومیت باشگاه پرسپولیس را تایید کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آرای صادره به شرح زیر است:

*در مورد اعتراض باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران به رأی کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن رأی صادره باشگاه تجدیدنظرخواه را به پرداخت دو میلیارد ریال جریمه نقدی به دلیل عدم رعایت درجه محکوم می کند. ب ضوابط آیین نامه صدور مجوز باشگاه در خصوص ارتکاب تخلف در صورت صدور حکم، طبق بند ج ماده 6 دستورالعمل جرایم آیین نامه صدور مجوز باشگاه، رأی صادره قطعی است، بنابراین رأی انفصال تجدید نظر قطعی است صادر و اعلام و رأی صادره قطعی است.

*در رابطه با اعتراض باشگاه فرهنگی ورزشی شمس آذر قزوین به رای کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن مقرر شد باشگاه تجدیدنظرخواه به پرداخت یک میلیارد و 800 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شود. و کاهش 10 درصدی ظرفیت تماشاگران در 3 مسابقه به دلیل عدم رعایت ضوابط درجه الف آیین نامه مجوز باشگاه ها، علاوه بر پرداخت یک میلیارد ریال جریمه برای عدم رعایت کلیه ضوابط درجه ب مقررات باشگاه. مجوزها، در خصوص ارتکاب تخلفات منعکس شده در پرونده، با توجه به اینکه طبق بند ج ماده 6 قانون آیین دادرسی کیفری، مجوز باشگاه صادر شده قطعی است، لذا رأی به انفصال صادر می شود و صادر می شود رای صادره را قطعی اعلام کرد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)