افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

کمک 5 میلیارد تومانی مردم آذربایجان غربی برای بازسازی عتبات – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 381252
کمک 5 میلیارد تومانی مردم آذربایجان غربی برای بازسازی عتبات – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، قنبر کریم روز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با ابراز تاسف از پایین بودن رتبه آذربایجان غربی نسبت به حداکثر سقف جمع آوری کمک های مردمی در کشور، افزود: مردم باید کمک های خود را به سمت بازسازی سوق دهند. و توسعه اماکن مقدس. وی با بیان اینکه ستاد […]

به گزارش خبرنگار مهر، قنبر کریم روز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با ابراز تاسف از پایین بودن رتبه آذربایجان غربی نسبت به حداکثر سقف جمع آوری کمک های مردمی در کشور، افزود: مردم باید کمک های خود را به سمت بازسازی سوق دهند. و توسعه اماکن مقدس.

وی با بیان اینکه ستاد بازسازی و توسعه ی عتبات سازمانی متشکل از یکصد نفر است و به صورت خیرخواهانه و مفید اداره می شود، افزود: وظایف ستاد بازسازی و توسعه ی عتبات عالیات در سه حوزه جذب نیروی انسانی است. منابع تخصصی، جمع آوری کمک های مالی برای بازسازی و توسعه عتبات عالیات در عراق و سوریه و ارائه خدمات در ایام اربعین و پیاده روی بزرگ اربعین حسینی در قالب اسکان و اطعام زائران اربعین است.

رئیس ستاد بازسازی و توسعه عتبات عالیات آذربایجان غربی با اشاره به اینکه مبالغ جمع آوری شده در اختیار مرکز (حساب متمرکز) قرار می گیرد، تصریح کرد: مبالغ مذکور نیز برای بازسازی و توسعه امامزاده ها از جمله در نظر گرفته شده است. حرم امیرمومنان (ع) در نجف، حرم حضرت امام حسین و حضرت ابوالفضل العباس (ع) در کربلا، حرم کاظمین، سامرا در عراق و حرم حضرت زینب در سوریه.

کریم نژاد با اشاره به صدور مجوز ایجاد 60 موکب اسکان و اطعام در اربعین امسال تصریح کرد: این موکب ها با 2 هزار و 300 خادم پذیرایی و اسکان زائران اباعبدالله را داشتند.

وی ادامه داد: در ایام اربعین امسال 165 هزار نفر در یک روز اسکان داده شدند، بیش از یک میلیون نفر اطعام شدند و 2 میلیون و 900 هزار نفر در موکب های استان پذیرایی کردند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=381252

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.