افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
0

کمک 35000 میلیونی وزارت ورزش به فدراسیون ناشنوایان

  • کد خبر : 400607
کمک 35000 میلیونی وزارت ورزش به فدراسیون ناشنوایان

رئیس فدراسیون ورزش های ناشنوایان گفت: با حمایت 35 میلیاردی که وزارت ورزش از این فدراسیون برای اعزام ناشنوایان به بازی های آسیایی کرده است، دیگر نگران اعزام کاروان به مالزی نیستیم. مصطفی نکو لعل آزاد در گفت وگو با ایسنا، درباره بازی های آسیایی ناشنوایان اظهار کرد: بازی های آسیایی ناشنوایان از 19 تا […]

رئیس فدراسیون ورزش های ناشنوایان گفت: با حمایت 35 میلیاردی که وزارت ورزش از این فدراسیون برای اعزام ناشنوایان به بازی های آسیایی کرده است، دیگر نگران اعزام کاروان به مالزی نیستیم.

مصطفی نکو لعل آزاد در گفت وگو با ایسنا، درباره بازی های آسیایی ناشنوایان اظهار کرد: بازی های آسیایی ناشنوایان از 19 تا 28 آذرماه در 9 رشته کشتی، آزاد، فوتبال، جودو، تکواندو، دو و میدانی و بدمینتون برگزار می شود. ، شطرنج، بولینگ و تنیس. این جدول در دو بخش مردان و زنان در مالزی برگزار شد. کاروان ما با 150 نفر که 95 نفر ورزشکار هستند در این بازی ها حضور خواهند داشت.

وی در خصوص وضعیت تیم ناشنوایان برای حضور در بازی های آسیایی گفت: چون قرار بود این بازی ها را برگزار کنیم و شرایط برگزاری فراهم نشد، تیم ها از ابتدای سال در اردوی آماده سازی حضور داشتند آنها در شرایط خوبی هستند. در شرایط، هدف ما کسب مقام اول یا دوم است، این بازی‌هایی است که قطعاً با عناوینی که در بازی‌های جهانی و المپیک کسب کرده‌ایم، رسیدن به این مقام دور از دسترس نیست.

رئیس فدراسیون ورزش های ناشنوایان با اشاره به حمایت های خوب وزارت ورزش از اعزام کاروان به بازی های آسیایی خاطرنشان کرد: وزارت ورزش حمایت های خوبی از فدراسیون برای اعزام به بازی های آسیایی داشته و تخصیص داده است. اعتباری بالغ بر 35 میلیارد تومان که هفته آینده در فدراسیون واریز می شود. در حال حاضر از نظر اعتباری هیچ نگرانی بابت حمل کاروان نداریم.

نکو لعل آزاد ادامه داد: در کنار حمایت های وزارت ورزش، بخش خصوصی نیز قول هایی برای حمایت از اعزامی به بازی های آسیایی داده است و امیدوارم به تعهدات خود عمل کنند.

وی درباره بدهی فدراسیون نیز گفت: فدراسیون 16.5 میلیارد تومبا بدهی داشت که مربوط به فدراسیون قبلی است. از این مبلغ بیش از 6 میلیارد پرداخت شده است و 5 میلیارد از بدهی خود را به فدراسیون جهانی در 6 آذر برای رفع تعلیق پرداخت می کنیم. در حال حاضر به دلیل این بدهی قادر به اعزام تیمی به مسابقات برون مرزی نیستیم و شرایط اعزام تیم ها سخت شده است.

رئیس فدراسیون ورزش های ناشنوایان در پاسخ به این سوال که با توجه به بدهی که به فدراسیون جهانی دارد آیا اعزام کاروان به مالزی مشکلی دارد؟ وی بیان کرد: مشکلی وجود ندارد و مقدمات اعزام کاروان فراهم شده است.

نکو لعل آزاد در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سال آینده المپیک ناشنوایان ژاپن را خواهیم داشت، بازی های آسیایی فرصت خوبی است تا ورزشکاران خود را محک بزنیم و برای المپیک آماده شویم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=400607

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.