افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

کمک هزینه بگیرید، این وام را از دست ندهید خرید اقساطی کالا با وام 20 میلیونی با سود صفر درصد

  • کد خبر : 208731
کمک هزینه بگیرید، این وام را از دست ندهید خرید اقساطی کالا با وام 20 میلیونی با سود صفر درصد

احمد ابوالحسنی نایب رئیس اتاق اصناف در نشست خبری درباره نمایشگاه بهاره اظهار داشت: نمایشگاه فروش ویژه بهاره محصولات امسال در پنج نقطه پارک ارم، فرهنگسرای اشراق، خیابان حجاب، پارک دیاوگو برگزار می شود. و شهر آفتاب. وی افزود: غرفه های نمایشگاه آفتاب شهر با توجه به مسافت با قیمت ارزان تری در اختیار فعالان […]

احمد ابوالحسنی نایب رئیس اتاق اصناف در نشست خبری درباره نمایشگاه بهاره اظهار داشت: نمایشگاه فروش ویژه بهاره محصولات امسال در پنج نقطه پارک ارم، فرهنگسرای اشراق، خیابان حجاب، پارک دیاوگو برگزار می شود. و شهر آفتاب.

وی افزود: غرفه های نمایشگاه آفتاب شهر با توجه به مسافت با قیمت ارزان تری در اختیار فعالان عرصه تجارت قرار گرفته و در نتیجه محصولات با قیمت کمتری به دست مصرف کنندگان می رسد.

نایب رئیس اتاق اصناف ایران ادامه داد: پوشاک، کیف و کفش، وسایل خواب، خشکبار، شیرینی و شکلات و کالاهای تنظیم بازار از جمله محصولاتی است که در نمایشگاه امسال عرضه می شود.

ابوالحسنی تصریح کرد: در این نمایشگاه کالاهای تنظیم بازار 2 تا 3 درصد زیر نرخ مصوب مستقیم وزارت جهاد کشاورزی توزیع می شود. همچنین کالاهای غیر ضروری در این نمایشگاه 30 درصد کمتر از قیمت خود به فروش می رسد.

وی افزود: در نمایشگاه های بهاره بازرسان اتاق اصناف و سازمان تعزیرات حکومتی بر قیمت فروش محصولات صنفی نظارت مستقیم خواهند داشت.

نایب رئیس اتاق اصناف ایران تاکید کرد: بر اساس هماهنگی های انجام شده با شهرداری تهران، امسال شهرداری بدون هماهنگی با اصناف نمایشگاهی برگزار نمی کند و هرگونه مجوز برای برگزاری نمایشگاه از سوی اتاق اصناف صادر می شود. .

ارائه 20 میلیون دستگاه با سود صفر درصد در نمایشگاه بهاره امسال.

ابوالحسنی در پاسخ به تسنیم گفت: محصولات تنظیم شده بازار عادلانه امسال شامل شکر، گوشت قرمز، مرغ، برنج و روغن است که زیر قیمت مصوب به فروش می رسد.

وی تصریح کرد: در نمایشگاه شهر آفتاب امسال به شهروندان امکان خرید اقساطی تا سقف 20 میلیون با سود صفر درصد داده شده است. متقاضیان ممکن است یک چک تضمینی برای دریافت نصب ارائه دهند. / تسنیم

سپرده وام یارانه ای 20 میلیون توکن اعشاری 1 تا 5

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: زنان سرپرست خانوار دهک های یک تا پنج که وثیقه ندارند وام فوری با ضمانت نامه دولتی دریافت می کنند.

انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در حاشیه جلسه شورای دولت عملکرد صندوق ضمانت زنان سرپرست خانوار را مورد تاکید قرار داد.

وی گفت: این طرح از سال گذشته اجرایی شده و سهمیه بندی به استان ها تحویل شده است. برخی استان ها از سهمیه خود استفاده کردند و برخی دیگر هنوز ظرفیت استفاده از سهمیه را دارند.

وی در خصوص نیاز به ضمانت در صورت گرفتن وام گفت: برای زنان سرپرست خانوار که دهک های یک تا پنج هستند و ضمانت نامه ندارند، دولت ضمانت نامه آنها می شود.

خزعلی گفت: مبلغ تسهیلات تا سقف یکصد میلیون تومان است. وی گفت: مردم به مدیرکل بانوان استان خود مراجعه کنند تا اسامی را به صندوق ضمانت بانوان ارسال کنند.

وام کارت یارانه ای 20 میلیون تومانی در طرح عید تا عید

طرح عید تا عید از امروز با هدف افزایش تقاضا در بازار به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز و همزمانی آن با ماه مبارک رمضان آغاز شد.

در طرح فروش فوق الذکر مبلغ 20 میلیون تومان به عنوان وام اعتباری فوری در نظر گرفته شده است و عموم مردم می توانند بر اساس ارزیابی اولیه توسط بانک مذکور از اعتبار در نظر گرفته شده در این طرح ملی برای خرید کالای مورد نیاز خود استفاده کنند. بدون ارائه ضمانت یا ضامن استفاده در اسفند ماه سال جاری.

متقاضیان می توانند برای دریافت ۲۰ میلیون تومان اعتبار برای خرید کالا به سامانه https://eidtaeid.ir/shopping-landing معرفی شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت مراجعه کنند.

پرداخت اقساط تا پایان 14 اردیبهشت ماه سال آینده بدون بهره بوده و برای لوازمی که مدت بازپرداخت بیشتری دارند می توانید با اعتبار از یکی از بانک ها خریداری کنید و اقساط از حساب بانکی شما کسر می شود. .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=208731

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.