افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
3

کمپرسورهای سانتریفیوژ ایرانی در بازار روسیه و بلاروس

  • کد خبر : 144041
کمپرسورهای سانتریفیوژ ایرانی در بازار روسیه و بلاروس

بر اساس گزارشات بازار، کمپرسورهای سانتریفیوژ یکی از پرفروش ترین محصولات شرکت هوایار یکی از مجموعه های دانش بنیان پیشگام در زمینه ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته است که بازار صادراتی خوبی نیز دارد. این شرکت به تولید کمپرسورهای سانتریفیوژ با توان 450 کیلووات تا 1 مگاوات اختصاص دارد که می توانند فشارهای 5.5 تا […]

بر اساس گزارشات بازار، کمپرسورهای سانتریفیوژ یکی از پرفروش ترین محصولات شرکت هوایار یکی از مجموعه های دانش بنیان پیشگام در زمینه ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته است که بازار صادراتی خوبی نیز دارد.

این شرکت به تولید کمپرسورهای سانتریفیوژ با توان 450 کیلووات تا 1 مگاوات اختصاص دارد که می توانند فشارهای 5.5 تا 13 بار را در سه و چهار طبقه تولید کنند و ظرفیت ورودی هوای آنها بین 3000 تا 10000 متر مکعب در ساعت است. . .

یکی دیگر از ویژگی های کمپرسورهای تولیدی این شرکت امکان فشرده سازی هوا تا فشار مورد نظر در محدوده دبی وسیع است به طوری که نسبت TURN DOWN برای کمپرسورهای تولیدی هوایار بین 20 تا 35 درصد است.

برخی از نوآوری هایی که پیچیدگی فناوری تولید کمپرسور هوای گریز از مرکز و دانش اولیه آن را ایجاد می کند، طراحی پروانه با توجه به الزامات آیرودینامیکی و روتور دینامیکی، طراحی و آنالیز ژورنال و یاتاقان های رانش و طراحی بدنه است.

همچنین شرکت هوایار کمپرسورهای سانتریفیوژ تک شفت را برای بسیاری از کارفرمایان در صنایع پتروشیمی، پالایشی، شیمیایی، سیمان، فولاد و حمل و نقل عرضه کرده است.

به گزارش معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان، نیما ساجده، مدیر اجرایی این دانش بنیان، درباره نحوه عملکرد و استفاده از این کمپرسورها گفت: کمپرسورهای سانتریفیوژ تولیدی شرکت هوایار از پیچیدگی بیشتری در ساخت برخوردار هستند. و از بسیاری جهات کمپرسور سانتریفیوژ تک شفت که نمونه های مشابه هستند دارای راندمان بالاتر و پایه سبک تری است و در عین حال نیاز به تعمیر و نگهداری کمتری دارد.

وی ادامه داد: مدرن ترین کمپرسورهای گریز از مرکز دنیا کمپرسورهای سانتریفیوژ چند محوره هستند. کمپرسورهایی که هر شفت چرخش متفاوتی دارد. به عنوان مثال در کمپرسور ساخت هوایار یک شفت 36000 دور در دقیقه و شفت دیگر 50000 دور در دقیقه است. وقتی یک محور 50000 بار بچرخد، مسائل مربوط به تعادل، پایداری و دینامیک آن پیچیده می‌شود و تلورانس‌های ساخت و مسائل مربوط به تولید و مهندسی آن چنان پیچیده می‌شود که همه شرکت‌ها به آن متعهد نیستند.

این فناور درباره مزیت رقابتی سانتریفیوژهای شرکت هوایار نسبت به نمونه های مشابه گفت: در شرکت هوایار از مرحله طراحی و مهندسی تا تست محصول نهایی را انجام می دهیم. هوایار طراحی خاص خود را در مرحله انتخاب کمپرسور و سایزینگ دارد، علاوه بر این طراحی موتور دینامیک را طراحی کرده و محصول خروجی را قسمت به قسمت تست می کند.

ساجده به خدمات پس از فروش این محصول اشاره کرد و گفت: قطعا عملکرد بهتری نسبت به سایر رقبای اروپایی در کشورهای همسایه مانند عراق داریم و در صورت نیاز به قطعات یدکی می توانیم به راحتی و با قیمت مناسب آن را تهیه کنیم. ما این کار را می کنیم.

وی در خصوص نسبت صادرات دانش بنیان شرکت هوایار افزود: با روسیه و بلاروس مذاکراتی انجام داده ایم زیرا اخیراً مانند ما تحریم شده اند و در بازدیدی که از مجموعه ما داشتند محصولات ما را از نظر کیفی ارزیابی کردند. . در سطح بزرگترین تولیدکنندگان دنیا مانند زیمنس آلمان، در این زمینه قراردادی امضا کرده ایم و تصمیم داریم بخشی از کمپرسورهای گریز از مرکز را برای آنها طراحی کنیم. ما به همراه روسیه و بلاروس بازاریابی خوبی در عراق و کشورهای همسایه انجام دادیم.

مدیرعامل این شرکت دانش بانیان درباره کاربرد محصولات شرکت هوایار در صنعت گفت: هیچ صنعتی در دنیا وجود ندارد که به کمپرسور نیاز نداشته باشد که رایج ترین آن بحث کمپرسور هوا برای کمپرسورهای فرآیندی است. که در واحدهای فرآیند پیچیده در پتروشیمی ها و نفت و گاز استفاده می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=144041

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.