افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

کمبود نیروی کار یکی از چالش های اصلی صنعت و تولید در استان قم است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 381348
کمبود نیروی کار یکی از چالش های اصلی صنعت و تولید در استان قم است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد آقاجانی ظهر دوشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: مراسم گرامیداشت روز صنعت در راستای تجلیل از فعالان اقتصادی و صنعتی در استان قم برگزار می شود. رئیس هیئت مدیره اتاق صنعت، معدن و تجارت استان قم تصریح کرد: اتاق صنعت استان قم بیش از 1600 زیرمجموعه دارد که 19 […]

به گزارش خبرنگار مهر، محمد آقاجانی ظهر دوشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: مراسم گرامیداشت روز صنعت در راستای تجلیل از فعالان اقتصادی و صنعتی در استان قم برگزار می شود.

رئیس هیئت مدیره اتاق صنعت، معدن و تجارت استان قم تصریح کرد: اتاق صنعت استان قم بیش از 1600 زیرمجموعه دارد که 19 انجمن تخصصی در بخش های مختلف صنعتی را شامل می شود.

آقاجانی تصریح کرد: این انجمن ها برای رفع مشکلات فعالان صنعت و تولید و مشاوره های لازم برای پویایی بهتر این واحدهای صنعتی تلاش می کنند.

وی با اشاره به رسالت خانه صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: این مجموعه واسطه بین بخش دولتی و خصوصی است و تلاش می شود تا آمار و بررسی مسائل پیش روی فعالان اقتصادی و تولیدی برای کمک به پیشبرد اهداف بخش صنعتی.

آقاجانی گفت: باید تلاش شود تا منتفع شود دریافت کنید از ظرفیت های قانونی موجود، مشکلات و مترو سلام بخش صنعتی استان دنبال آنها رفت و حل شد سال اخیرا اقدامات خوبی در این بخش انجام شده است.

رئیس هیئت مدیره اتاق صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: صنایع کوچک و متوسط ​​در استان قم نیز از ظرفیت خوبی برخوردار هستند و باید از این بخش حمایت های لازم صورت گیرد، زیرا در این بخش قرار دارد. زمینه اشتغال زایش و افزایش تولید در استان قم موثر است.

آقاجانی تاکید کرد: رسالت خانه صنعت پیگیری مشکلات حوزه های صنعتی است و جلسات زیادی در این زمینه برگزار شده است.

وی افزود: یکی از مشکلات اساسی ما در حوزه صنعتی در استان قم بحث تامین نیروی کار است که پیگیری شد و مقرر شد برای اتباع کارت کار صادر و برای جبران نیروی کار بیمه شود . که می تواند بخش مهمی باشد. من برای رفع مشکلات کمبود کارگر در صنایع.

آقاجانی وی با بیان اینکه خدمات ارائه شده به کارگران واحدهای تولیدی و صنعتی استان نسبت به سایر استان ها مطلوب تر است، افزود: در حال حاضر زمینه اشتغال کارگران بخش تولیدی و صنعتی استان قم فراهم است و امکانات لازم و حتی بیمه تکمیلی در نظر گرفته شده است.

وی تامین برق واحدهای تولیدی و صنعتی را یکی از مشکلات حوزه صنعت قم عنوان کرد و افزود: یکی از راهکارهای تامین برق پایدار صنایع که پیگیری شده است، ایجاد شرکت تعاونی است که هر صنعتی می تواند استفاده کند. در این بخش بر اساس نیاز سرمایه گذاری آن و بر اساس تامین انرژی الکتریکی واحد صنعتی خود برنامه. کوچک انجام دهید

رئیس هیئت مدیره اتاق صنعت، معدن و تجارت استان قم تصریح کرد: اتاق صنعت در این زمینه ها بررسی های لازم را انجام می دهد و انتظار می رود در حوزه تامین انرژی نیز اقدامات لازم انجام شود. .

وی گفت: فعالان اقتصادی و تولیدی استان قم نیز در حوزه ائتلاف های اجتماعی حضور فعال دارند و بیش از 50 درصد خیرین استان قم که در بخش های مختلف حمایت های لازم را انجام می دهند، صنعتگران هستند.

آقاجانی گفت: پیگیری مشکلات پرونده های مالیاتی واحدهای تولیدی نیز در دستور کار است که اقدامات خوبی در این اداره کل انجام شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=381348

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.