افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
0

کل اینستاگرام به خون آلوده شد/ قاتل با شوهر عمویش درگیر شد و…

  • کد خبر : 407428
کل اینستاگرام به خون آلوده شد/ قاتل با شوهر عمویش درگیر شد و…

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از بعدازظهر 20 فروردین ماه سال جاری آغاز شد. جسد خون آلود و نیمه جان جوان 29 ساله ای به نام پیمان به بیمارستانی در شرق تهران منتقل شد. وی که از ناحیه قفسه سینه مورد اصابت چاقو قرار گرفته بود به بخش مراقبت های ویژه منتقل شد. […]

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از بعدازظهر 20 فروردین ماه سال جاری آغاز شد. جسد خون آلود و نیمه جان جوان 29 ساله ای به نام پیمان به بیمارستانی در شرق تهران منتقل شد. وی که از ناحیه قفسه سینه مورد اصابت چاقو قرار گرفته بود به بخش مراقبت های ویژه منتقل شد. اما ساعتی بعد به دلیل خونریزی شدید جان باخت.

با مرگ مرد جوان، ماموران به تحقیق و تفحص پی بردند که وی در آنجا حضور دارد درگیری عظیم اتفاقی که در خیابان فرجام افتاد، مجروح شد.

در اولین گام تحقیقات، ماموران با بازجویی از شاهدان، همگی مرد جوانی به نام احمد را عامل جنایت معرفی کردند.

ردیابی متهم فراری

به این ترتیب احمد در شرق تهران شناسایی و دستگیر شد و به درگیری خونین اعتراف کرد. اما وی اظهار داشت که قصد درگیری با مقتول را نداشته و با دوستش ناصر درگیر بوده است.

احمد صحنه جنایت را بازسازی کرد و با صدور کیفرخواست پرونده وی به بند ۱۱ دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.

در دادگاه

در ابتدای جلسه اولیا، زمانی که درخواست مطرح می شود. انتقام گرفتن خدمتکار

زمانی که متهم مقابل قضات قرار گرفت و به تشریح جزئیات ماجرا پرداخت، گفت: پامان چندی پیش به خواهرم پیام داده و از او خواسته بود با هم دوست شوند. به همین دلیل به او تذکر دادم و با او اختلاف پیدا کردم. چند بار در اینستاگرام دعوا کردیم. اما این موضوع در حدی نبود که قصد کشتن او را داشته باشد.

وی ادامه داد: پیمان دوست صمیمی شوهر خاله ام به نام ناصر بود. چندی پیش عکسی در فیس بوک گذاشتم که در آن شوهر پسر عمویم زیر آن پست مرا مسخره می کرد و به من فحش می داد. این مشکل باعث اختلاف بین من و ناصر شد. من و ناصر در فضای مجازی با هم دعوا کردیم تا اینکه آخرین بار با پسرخاله ام تماس گرفتم و شکایت کردم. پسر عمویم از من خواست که برای حل مشکل به خانه او بیایم. جلوی در خانه ناصر با او صحبت کرد. درگیری من و ناصر با وساطت دختر دایی ام به پایان رسید. از در بیرون رفتم و می خواستم به خانه مان بروم که ناگهان پیمان را جلوی در دیدم. او می خواست مرا بزند و من او را با چاقو زدم. قفسه سینه با چاقو باید از خودم دفاع می کردم اما باور کنید قصد کشتن او را نداشتم و پشیمانم.

در پایان جلسه قضات به شور مراجعه کردند و با توجه به شواهد موجود در پرونده او را به قصاص محکوم کردند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=407428

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.