افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

کلیه جزئیات مربوط به ثبت نام در آزمون اختصاصی فرهنگیان

  • کد خبر : 137346
کلیه جزئیات مربوط به ثبت نام در آزمون اختصاصی فرهنگیان

به گزارش بازار، اطلاعیه ثبت نام داوطلبان در آزمون پذیرش ویژه دانشجو و معلم دانشگاه فرهنگیان توسط سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد. ثبت نام منحصراً از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان از روز یکشنبه (5 دی 1402) آغاز و در روز شنبه (11 دی ماه 1402) به پایان می رسد. لذا داوطلبان واجد […]

به گزارش بازار، اطلاعیه ثبت نام داوطلبان در آزمون پذیرش ویژه دانشجو و معلم دانشگاه فرهنگیان توسط سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

ثبت نام منحصراً از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان از روز یکشنبه (5 دی 1402) آغاز و در روز شنبه (11 دی ماه 1402) به پایان می رسد. لذا داوطلبان واجد شرایط می توانند در مهلت مقرر برای شرکت در آزمون سراسری 1403 ثبت نام کنند.

داوطلبان باید شرایط عمومی و اختصاصی، ضوابط مربوط به استفاده از سهمیه ایثارگران، ضوابط کلی وظایف (برادران)، شرایط و ضوابط پذیرش دانشجو و معلمان در پردیس های دانشگاه فرهنگیان، ضوابط مربوط به قوانین ثبت نام را بدانند. برای شهروندان غیر ایرانی و سایر موارد مورد نیاز، دفترچه راهنمای ثبت نام در این آزمون را مطالعه کرده و در صورت داشتن شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنما، به عنوان کاندیدای این آزمون ثبت نام کنید.

پس از مطالعه دفترچه راهنما باید مدارک یا اطلاعات لازم درج شده در درخواست ثبت نام از جمله فایل عکس اسکن شده را طبق دستورالعمل مندرج در دفترچه راهنما تهیه کنید. اگر می خواهید اطلاعات ثبت نام را ویرایش کنید، باید وارد حساب کاربری خود شوید. مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نام

هزینه ثبت نام در این آزمون 2.080.000 (دو میلیون و هشتاد هزار) ریال می باشد که داوطلبان باید پس از تکمیل اطلاعات در سامانه به صورت الکترونیکی پرداخت کنند.

تبصره 1- به دلیل اینکه در مراحل مختلف فرآیند این آزمون خدمات از طریق ارسال پیام کوتاه ارائه می شود، مبلغ 100000 (یکصد هزار) ریال به عنوان هزینه استفاده از خدمات پیام کوتاه اخذ می شود.

متقاضیانی که صرفاً خواهان شرکت در آزمون پذیرش ویژه دانشجو و معلم دانشگاه فرهنگیان هستند مبلغ 2.080.000 (دو میلیون و هشتاد هزار) ریال و برای متقاضیانی که قصد ثبت نام در هر دو آزمون (آزمون سراسری و آزمون اختصاصی) را دارند، پذیرش دانش آموزان و معلمان. )، علاوه بر پرداخت هزینه شرکت در آزمون سراسری، باید کارت اعتباری آزمون ویژه پذیرش دانشجو معلم را نیز جداگانه خریداری کنند.

1- داوطلبانی که در زمان ثبت نام در آزمون سراسری 1403 (نوبت اول) نوع آزمون «فقط متقاضی آزمون پذیرش ویژه دانشجو معلم هستم» را در صورت قبولی یا عدم قبولی دانشجو انتخاب کنند. آزمون پذیرش – معلم حق انتخاب رشته در رشته های تحصیلی آزمون سراسری 1403 را نخواهند داشت.

2- داوطلبانی که در زمان ثبت نام نوع آزمون «مقابل آزمون سراسری و همچنین آزمون پذیرش ویژه دانشجو معلم هستم» را انتخاب می کنند در صورت قبولی نهایی در آزمون پذیرش ویژه دانشجو معلمان. ، حق انتخاب رشته در آزمون سراسری سال را دارند. 1403 ندارند، لازم به ذکر است که اعلام نتیجه نهایی آزمون پذیرش ویژه دانش آموزان و معلمان سال 1403 قبل از انتخاب رشته متقاضیان آزمون سراسری و قبولی های نهایی آزمون پذیرش استثنایی اعلام می شود. دانش آموزان و معلمان معیارهای عملکرد برای انتخاب رشته تخصصی در آزمون سراسری را دریافت نخواهند کرد.

توجه: پس از اعلام نتایج نهایی آزمون پذیرش دانشجو معلمان ویژه سال 1403، به این دسته از داوطلبان مهلت چند روزه داده می شود که در صورت انصراف از قبولی در دانشگاه فرهنگیان، از آنها برخوردار خواهند شد. گزینه انتخاب رشته در آزمون سراسری 1403. این دسته از داوطلبان باید قبل از صدور کارنامه در زمان تعیین شده که از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می شود، درخواست انصراف خود را به اداره آموزش و پرورش ارائه کنند. کارنامه معیارها برای انتخاب رشته.

3-دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه های آموزشی و تربیتی شهید رجایی، دارندگان مدرک کارشناسی و بالاتر و همچنین دانشجویان متعهد به دستگاه های اجرایی کشور و بورسیه تحصیلی نمی توانند در آزمون پذیرش ویژه دانشجو معلمان ثبت نام کنند.

4- متقاضیان آزمون پذیرش دانشجو و معلم ویژه پردیس های دانشگاه فرهنگیان نمی توانند نسبت به دریافت سهمیه رفاهی در گروه آزمایشی آزمایشی اقدام کنند.

5- متقاضیانی که از سهمیه رفاهی در گروه آزمایشی آزمایشی استفاده می کنند نمی توانند در آزمون پذیرش ویژه دانشجو و معلم پردیس های دانشگاه فرهنگیان اقدام کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=137346

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.