افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

کلهر: گاریدو به درستی رضاییان را آنالیز کرده بود/ می توانستیم گل های بیشتری بزنیم – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 378709
کلهر: گاریدو به درستی رضاییان را آنالیز کرده بود/ می توانستیم گل های بیشتری بزنیم – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

یک کارشناس فوتبال گفت: برنامه استقلال این بود که از سمت راست و جایی که رامین رضاییان بود به دروازه پرسپولیس برسد اما گاریدو به خوبی بلد بود تیم حریف را آنالیز کند. تیم های فوتبال استقلال تهران و پرسپولیس در چارچوب هفته ششم لیگ برتر چهارشنبه 13 مهرماه در ورزشگاه امام خمینی شهر اراک […]

یک کارشناس فوتبال گفت: برنامه استقلال این بود که از سمت راست و جایی که رامین رضاییان بود به دروازه پرسپولیس برسد اما گاریدو به خوبی بلد بود تیم حریف را آنالیز کند.

تیم های فوتبال استقلال تهران و پرسپولیس در چارچوب هفته ششم لیگ برتر چهارشنبه 13 مهرماه در ورزشگاه امام خمینی شهر اراک به مصاف هم رفتند. قرمزها دربی صد و چهارم را با پیروزی به پایان رساندند.

محمود کلهر کارشناس فوتبال در گفتگو با خبرنگار مهر درباره این دیدار گفت: به نظرم کیفیت بازی در نیمه اول بسیار بهتر از نیمه دوم بود، هرچند در 10 دقیقه پایانی بازی هر دو تیم خلق خوبی داشتند. آنها در موقعیت هایی این کار را در گل های دیگران انجام دادند و بار فنی بسیار خوبی داشتند، مخصوصا پرسپولیس که با عملکردی که نشان می داد، جایی برای حرف و حدیث باقی نمی گذاشت.

وی ادامه داد: پرسپولیسی ها از بازی استفاده می کردند به خصوص بازیکنانی مثل میلاد محمدی که در سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس فوق العاده بود. در سمت راست فرشاد فرجی به نظر من یکی از بازی های خیلی خوبش را انجام داد و یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس در زمین بود. پرسپولیسی ها در این دربی بهتر توپ را بین خود به گردش درآوردند و از همه نظر بهتر از رقیب خود بودند.

این کارشناس فوتبال تصریح کرد: پرسپولیس شایسته پیروزی در این دیدار بود و می توانست گل های بیشتری به ثمر برساند. بیشتر حملات استقلال در سمت راست و جایی که رامین رضاییان حضور داشت رخ داد و گاریدو و دستیارانش این تیم را به خوبی آنالیز کردند و همه راه های نفوذ را به روی رضاییان بستند.

وی افزود: هافبک های پرسپولیس هم در این دیدار عملکرد بسیار خوبی داشتند و اگر بخواهم بهترین بازیکن پرسپولیس را معرفی کنم باید به میلاد محمدی اشاره کنم که واقعا یکی از بهترین های زمین بود. پرسپولیس تیم یک دستی دارد و امیدوارم در آینده موفق باشند.

کلهر در خصوص برنامه استقلالی ها برای رسیدن به دروازه پرسپولیس گفت: برنامه این تیم ارسال توپ از جناحین به مهاجمان بود و هدفشان استفاده از قدرت حمله بلانکو بود. نتوانست به استقلال کمک کند، در کل پرسپولیس بهتر بود. از استقلال و نتیجه بازی خوبش را گرفت.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)