افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

کلهر: کاش پرسپولیس هم الکثیر را نگه می داشت/ اردوی خارجی بازیکنان را از نیمکت دور نگه می دارد.

  • کد خبر : 26928

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر پرسپولیس در این فصل با همان بازیکنان سال گذشته در لیگ برتر شرکت می کرد، از نظر امتیازی مشکلی وجود نداشت. محمود کلهر در گفت وگو با میزان، با اشاره به اینکه تیم فوتبال پرسپولیس در حفظ و جذب بازیکنان ارزشمند بسیار موفق عمل کرد، اظهار کرد: کادرفنی پرسپولیس […]

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر پرسپولیس در این فصل با همان بازیکنان سال گذشته در لیگ برتر شرکت می کرد، از نظر امتیازی مشکلی وجود نداشت.

محمود کلهر در گفت وگو با میزان، با اشاره به اینکه تیم فوتبال پرسپولیس در حفظ و جذب بازیکنان ارزشمند بسیار موفق عمل کرد، اظهار کرد: کادرفنی پرسپولیس و یحیی گل محمدی تصمیم گرفتند نقاط ضعف خود را در خطوط مختلف و به تبع آن فصل پوشش دهند. این باشگاه بازیکنان خوبی را جذب کرد و سرمربی تیمش به دنبال آنها بود. علاوه بر این، باشگاه پرسپولیس سال گذشته از بازیکنان درجه یک ایرانی جذب کرد و امسال نیز اگر بازیکن جدید جذب نمی کرد، با کمبود بازیکن مواجه نمی شد.

وی افزود: به نظر من اگر پرسپولیس با همان بازیکنان پارسال در این فصل حضور پیدا می کرد، مشکلی در خصوص مهره وجود نداشت. بازیکنانی که سال گذشته با هم بازی کردند با خصوصیات فنی و فردی یکدیگر آشنا شدند و با کارهای ترکیبی و تیمی که کادر فنی از آنها می خواست کاملا آشنا شدند. زیرا ثبات در هر کاری باعث تداوم موفقیت خواهد شد.

*کاش پرسپولیس هم در آل کثیر می ماند

این کارشناس فوتبال درباره برگزاری اردوی تدارکاتی پیش فصل گفت: اردوی آماده سازی در ترکیه برای آمادگی بهتر بازیکنان بسیار مهم خواهد بود. گل محمدی برای توانایی فنی و فنی بازیکنانش احترام کامل قائل است و آنها را برای حضور در مسابقات لیگ برتر در دیدارهای دوستانه و تدارکاتی آماده خواهد کرد. ضمن اینکه این اردوی خارجی می تواند بازیکنان را از نیمکت دور کند تا تمرکز بازیکنان برای ابتدای فصل از دست نرود و با قدرت در مسابقات حاضر شوند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره درخواست گل محمدی برای به خدمت گرفتن یک مهاجم دیگر بیان کرد: خط حمله پرسپولیس پارسال خیلی خوب کار می کرد و دوست داشتم عیسی آل کثیر را هم حفظ کنند زیرا او در مهم و حساس توانایی فنی خود را نشان داد. بازی ها. اگر آل کثیر بماند، مطمئنم خط حمله پرسپولیس در بازی‌ها پخته‌تر و آرام‌تر ظاهر می‌شود. البته شهاب زاهدی در خط حمله جذب شده و امیدوارم گلزنی خود را به رخ حریفان بکشد.

*دربی در زمان مناسب برگزار می شود

کلهر با بیان اینکه پرسپولیس با جذب سعید عزت اللهی هافبک قوی تری خواهد داشت، تاکید کرد: عزت اللهی بازیکنی تاثیرگذار، باتجربه و بالغ است که فیزیک بلندی دارد و قدرت هجومی خوبی دارد. او قطعا به کار پرسپولیس خواهد آمد و آنها به چنین بازیکنی در خط هافبک نیاز دارند. با حضور عزت اللهی خط هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تقویت می شود و اگر باشگاه بتواند او را جذب کند در خط هافبک قویتر از سال های گذشته خواهد بود.

وی در پایان در خصوص برگزاری دربی پنجمین دوره لیگ برتر خاطرنشان کرد: قطعا دربی در زمان مناسب برگزار می شود و بازیکنان تا مرحله پنجم در شرایط هماهنگی و آمادگی خوبی هستند. هفته شاید در 2 هفته ابتدایی مسابقات لیگ برتر تیم ها هماهنگی کافی نداشته باشند اما بعد از 5 هفته می توان انتظار داشت بازیکنان هماهنگی بیشتری نسبت به هفته های قبل داشته باشند. بر این اساس بازیکنان استقلال و پرسپولیس در هفته پنجم شرایط ایده آل خود را پیدا کرده اند و شاهد یک بازی جذاب و دیدنی از دو تیم خواهیم بود.

برای ثبت نظرات بدون نیاز به تایید در کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز عضو شوید (کلیک کنید)