افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

کلهر: پیروزی مقابل شمس آذر نوید روزهای خوب را می دهد/خط حمله سمی نیست – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 162350
کلهر: پیروزی مقابل شمس آذر نوید روزهای خوب را می دهد/خط حمله سمی نیست – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس به سختی از سد شمس آذر قزوین گذشت اما این پیروزی نوید روزهای خوبی را در آینده می دهد. محمود کلهر در گفت وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل شمس آذر قزوین در هفته چهاردهم لیگ برتر اظهار داشت: با توجه به اینکه در ماه ها […]

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس به سختی از سد شمس آذر قزوین گذشت اما این پیروزی نوید روزهای خوبی را در آینده می دهد.

محمود کلهر در گفت وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل شمس آذر قزوین در هفته چهاردهم لیگ برتر اظهار داشت: با توجه به اینکه در ماه ها و هفته های اخیر مشکلات زیادی برای پرسپولیس وجود داشت، اما یحیی گل محمدی در … در دیدار مقابل شمس آذر قزوین، تیمش را به خوبی هدایت کرد و توانست شمس آذر سرسخت را شکست دهد. شمس آذر با سعید دخی یکی از بهترین های این فصل لیگ برتر بوده است.

وی افزود: اما آنچه مهم است نتایجی است که پرسپولیس در این شرایط حساس کسب می کند و این نتایج در ریکاوری روحی بازیکنان بسیار موثر است. درست است که پرسپولیس به سختی توانست از سد شمس آذر قزوین عبور کند اما این پیروزی نوید روزهای خوبی را در آینده می دهد.

*من تعجب می کنم که چرا نعمتی اینقدر در منطقه اشتباه می کند.

این کارشناس فوتبال در ادامه درباره تعلیق سایر مدعیان قهرمانی لیگ برتر بیان کرد: استقلال که در حال حاضر قهرمان لیگ برتر است در سیرجان مقابل گل گهر امتیاز از دست داد و سپاهان مقابل آلومینیوم اراک شکست خورد. پرسپولیس باید از این تاخیر حریف خود در بالای جدول نهایت استفاده را ببرد.

پیشکسوت فوتبال درباره اخراج علی نعمتی در دیدار با شمش آذر گفت: فکر می کنم نعمتی در چند بازی اخیر با استرس زیادی بازی کرد. نعمتی بازیکن باکیفیتی است اما تعجب می کنم که چرا در محوطه جریمه این همه خطا انجام می دهد. او در دیداری مهم مانند دربی در 18 قدم خطاهای غیرقابل کنترلی داشت. او در دیدار مقابل شمس آذر در میانه میدان مجبور به خطای خطرناکی در مقابل حریف نشد. نعمتی بازیکنی با استعداد در بخش دفاعی است اما باید بسیار صبورتر باشد، بازی را در منطقه بخواند و اصول دفاعی را رعایت کند تا از نفوذ بدون خطا حریف جلوگیری کند.

پرسپولیس باید الکثیر، دیاباته و عبدی را حفظ می کرد

وی درباره گل نخوردن مهاجمان پرسپولیس در دیدارهای اخیر گفت: پرسپولیس باید عیسی آل کثیر، دیابات و مهدی عبدی را حفظ می کرد چرا که این سه مهاجم می توانستند در این فصل تاثیرگذار باشند اما با همین شرایط پرسپولیس اکنون در میدان قهرمانی قراردادی البته گل محمدی جای خالی نداشتن مهاجم را با دیگر بازیکنانش پر کرده است. پرسپولیس قطعا در خط حمله نیست و این ضعف باید برطرف شود.

کلهر در پایان خاطرنشان کرد: در بخش دفاع مشکلات ناهماهنگی بازیکنان در چند بازی اخیر مشهود بود و در صورت رفع نقاط ضعف به راحتی امتیاز از دست نمی دهند. شک ندارم پرسپولیس با همین بازیکنان و کادرفنی قطعا در مسیر قهرمانی ادامه خواهد داشت و اگر 2 بازی باقی مانده از نیم فصل را با پیروزی به پایان برساند، حواشی تیم و کیفیت تیم حذف خواهد شد و بازیکنان افزایش خواهند یافت.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)