افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
1

کلهر: پنالتی گل می شد، گل سوم را می زدیم/ بد مدیریتی جو تیم را خراب کرد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 146552
کلهر: پنالتی گل می شد، گل سوم را می زدیم/ بد مدیریتی جو تیم را خراب کرد – پرسپولیس نیوز

یک کارشناس فوتبال گفت: مشکلات پرسپولیس از اولین بازی لیگ قهرمانان مقابل نصر که تحت تاثیر مشکلات فنی بود ادامه داشت. محمود کلهر در گفت وگو با میزان، درباره شکست تیم فوتبال پرسپولیس مقابل الدیل در ورزشگاه آزادی اظهار داشت: پرسپولیس عملکرد خوبی نداشت و یکی از دلایل آن حمله بی رویه و سپس لنگ […]

یک کارشناس فوتبال گفت: مشکلات پرسپولیس از اولین بازی لیگ قهرمانان مقابل نصر که تحت تاثیر مشکلات فنی بود ادامه داشت.

محمود کلهر در گفت وگو با میزان، درباره شکست تیم فوتبال پرسپولیس مقابل الدیل در ورزشگاه آزادی اظهار داشت: پرسپولیس عملکرد خوبی نداشت و یکی از دلایل آن حمله بی رویه و سپس لنگ زدن در دفاع بود و زیاد بود. ناهماهنگی در بین مدافعان الدحیل بسیار حرفه ای بازی کرد و کریستوف گوتیه سرمربی جدید این تیم انگیزه زیادی برای بازی مقابل پرسپولیس داشت. او نقاط ضعف پرسپولیس را به خوبی شناسایی کرده بود و می دانست که پرسپولیس در نیمه دوم به برتری می رسد و معز علی و اولونگا در ضدحملات به خوبی کار خود را انجام دادند. البته علیرضا بیرانوند موقعیت های گلزنی خوبی هم برای تیم الدیل داشت. از طرفی اگر پنالتی گلسیانی زده می شد، شاید پرسپولیس می توانست گل سوم را هم بزند.

وی در خصوص تعویض های یحیی گل محمدی افزود: کادرفنی می توانست تعویض های بهتری انجام دهد و بازیکنان با تجربه تری را وارد بازی کند. این تغییرات می توانست تاثیر مثبتی در پیشرفت بازی داشته باشد، زیرا فوتبال غیرقابل پیش بینی است. در ادامه دفاع پرسپولیس هیچ وقت اینقدر ناهماهنگ نبود، دفاع چپ و راست اصلا هماهنگی لازم را نداشتند. در ادامه گلسیانی و کنعانی زادگان از ابتدای بازی شرایط خوبی نداشتند.

* پرسپولیس سال هاست با مشکلات مدیریتی دست و پنجه نرم می کند.

این بازیکن پیشکسوت فوتبال با یادآوری اینکه باشگاه پرسپولیس سال هاست از مشکلات مدیریتی رنج می برد، یادآور شد: باشگاهی به بزرگی پرسپولیس هنوز سیستم و چارچوب مشخصی ندارد تا کارشناسان بتوانند روی آن کار کنند. در باشگاه های ما باید کار سیستماتیک انجام شود که سال هاست انجام نشده است و اگر هر کدام در چارچوب کارشان وظایف خود را انجام دهند مشکلات کمتر می شود.

کلهر تصریح کرد: تیمی که به مقام قهرمانی دست یافت و هواداران را خوشحال کرد، شایسته تقدیر بود. کادرفنی خوب کار کرده است اما یکی از اعضای این تیم کریم باقری کنار گذاشته شده است. مشکلات پرسپولیس از اولین بازی لیگ قهرمانان مقابل النصر ادامه پیدا کرد و بیشتر شد زیرا حواشی روی مسائل فنی تاثیر گذاشت. این مشکلات حواشی ایجاد می کند، این مشکلات باعث می شود فضای صمیمی باشگاه از بین برود و کدورت و اختلاف ایجاد شود و انسجام و اتحاد در باشگاه از بین برود.

*اگر مدیریت خوبی وجود داشت می توانست اعضای تیم را به هم نزدیک کند.

این کارشناس فوتبال افزود: باشگاه پرسپولیس دارای پیشکسوتان ورزیده و با بالاترین مدرک بین المللی به عنوان مربی است که می توانند به باشگاه کمک کنند اما سال هاست که این اتفاق نیفتاده و پیشکسوتان جایگاه مناسبی در باشگاه ندارند. اما در باشگاه افرادی هستند که ورزش و فوتبال نمی کنند. مدیریت باشگاه افراد خودش را می آورد، بنابراین ارتباط بین مدیریت و کادر فنی برقرار نیست.

کلهر در پایان خاطرنشان کرد: نقش مدیریت در اینجا بسیار تعیین کننده است و اگر مدیریت خوبی وجود داشت می توانست اعضای تیم را به هم نزدیک کند تا انسجام و وحدت بیشتر شود. به عنوان مثال مدیریت کار خود را به خوبی انجام نمی دهد و در کارهای فنی دخالت می کند و برعکس اعضای کادر فنی وارد کار مدیریتی می شوند که باعث درگیری می شود. در تیم بزرگی مثل پرسپولیس که تلاش می کند در شرایط بهتری قرار بگیرد، از کادر فنی گرفته تا مدیریت باشگاه، کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال به هم متصل هستند و اگر بخشی از این زنجیره مشکل داشته باشد، انسجام تیم از بین رفته است.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)