افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
7

کلهر: پرسپولیس دربی را برد قهرمان می‌شود/تیم ملی باید جوان شود

  • کد خبر : 14431

پیشکسوت فوتبال در خصوص تقابل پرسپولیس و استقلال هفته دوازدهم لیگ برتر پیش بینی جالبی داد. در شرایط تیم ملی بعد از حذف در مرحله به کشور برگشت و فوتبال خود را آماده شهرآورد تهران، شرایط دربی به نقل از اصلی محافل فوتبال تبدیل شده است. محمود کلهر اسبق پرسپولیس ابتدا در ویژه حذف تیم […]

پیشکسوت فوتبال در خصوص تقابل پرسپولیس و استقلال هفته دوازدهم لیگ برتر پیش بینی جالبی داد.

در شرایط تیم ملی بعد از حذف در مرحله به کشور برگشت و فوتبال خود را آماده شهرآورد تهران، شرایط دربی به نقل از اصلی محافل فوتبال تبدیل شده است.

محمود کلهر اسبق پرسپولیس ابتدا در ویژه حذف تیم گفت: تیم ملی ایران به مرحله حذفی پتانسیل لازم را می رساند. ما ابزار اصلی که بازیکن باکیفیت است را در اختیار داشته باشیم. بازیکنانی بین‌المللی را پاس کرده و به نظر من اگر تاکتیک خود را تغییر می‌دهد نتایج می‌گیرند و می‌کنند. مطمئن باشید این گروه گروهی نبود که نمی توانم از آن عبور کنم. فارغ از انگلیس، می‌توانیم مقابل ولز آمریکا برنده باشیم که با ولز این اتفاق افتاد و پایانی را به تفکرات غلط کی‌روش باختیم.

وی در گفت: ما در دیدار آمریکا یک بازی محتاط و بسته دادیم و صرفا برای گرفتن مساوی به رفته بودیم. بر عکس آمریکا بود که برنامه داشت و به هم رسید و بعد از تغییر تاکتیک داد و در نهایت چیزی را به نفع خود به پایان رساند.

کلهر پس با بیان این نکته که «در مجموع تیم ملی خوبی نداشت»، گفت: ما از نفراتی استفاده کنیم که در دوره مقدماتی عملکرد خوبی داشته باشیم اما در جام جام جهانی نیمکت نیمکت حضور داشتند. در هر تیمی ببینید وقتی رقابت بین بازیکنان باعث ایجاد نتایج مثبت در پی خواتد دات می شود. دیدگاه دو سرمربی در مرحله مقدماتی تفاوت باعث شد تا تیم ملی در مسابقات جام جهانی کیهانی. تفکر اسکوچیچ کی روش شبیه هم نبود و با تغییراتی که در مورد بحث و زمان کم تا مسابقات، نشد آنطور که باید کی روش از بازیکنان این تیم ملی ایران شناخت پیدا کرد. شاید بهتر از مربیان ایرانی که دوره های آموزشی را طی کرده اند هاشمیان و مهدی مهدوی کیا و کریم استفاده کنیم. مگریاسو در تیم ملی ژاپن دستیار نبود که در این جام قهرمان بود و تیمش هم صعود کرد

پیشکسوت فوتبال ادامه داد: فدراسیون فوتبال به اشتباه همیشه دنبال این مربی رزومه‌دار برای تیم بیاورد با اقتصاد ضعیفی که در جامعه وجود دارد این همه چیز می‌کند. هنوز دیر نشده و می توانم به مربیان ایرانیان فضای بدهیم تا کیفیت و دانش آنلها ن. در کنار امیدوارم برای جام ملت های آسیا ترکیب تیم نیز جوانگرایی صورت تا لااقل برای جام جهانی ۲۰۲۶ تیم جوان و تازه نفس داشته باشیم. چرا که در این دوره برای دوره یا بازنشسته شدن و یا روزهای فوتبالشان را اسپری می‌کنند.

بازیکن اسبق درباره وضعیت این تیم در فصل جاری: بازیکنان موفق همراه تیم ملی جام جهانی حضور پرسپولیس خود را حفظ کرده اند. علاوه بر این با توجه به شناختی که از گل محمدی دارم باید بگویم او همیشه تیمش را آماده نگه دارید و این مولفه شامل پرسپولیس امسال می‌شود. فکر می کنم پرسپولیس با توجه به کادر فنی مجرب خود و بازیکنان باکیفیتش می توانند این فصل باشند. یحیی گل تا به امروز علیرغم تمام مشکلات کنار تیم باقی مانده و اکنون است که حمایت جدی از وی می شود که در این مسابقات صدرنشینی تا هفته پایانی حفظ خواهد شد و در نهایت جام را قرمزها بالای سر سر خواهند داشت.

او در با اشاره به نکته دربی گفت: شرایط به این است که می‌توانم بگویم دربی را قهرمانی خود را تا ۹۰ درصد درصدی کرده است. بازیکنان در این بازی مقتدرانه عمل می کنند در بازی های بعدی نیز صلابت خود را نشان دهند. . در فصول قبل هم دیدیم که فاصله کمی با رده دوم جدول داشت اما مهم این بود که نتیجمه لاز.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=14431

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.