افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
4

کلهر: ناهماهنگی جدی در خط دفاعی وجود دارد/ دور نگه داشتن مدافعان کناری از تیم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 158049
کلهر: ناهماهنگی جدی در خط دفاعی وجود دارد/ دور نگه داشتن مدافعان کناری از تیم – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: جایگاه پرسپولیس در رده پنجم جدول نیست و بازیکنان این تیم باید تلاش کنند. محمود کلهر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره تساوی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان گفت: در نیمه اول بازی خوبی از پرسپولیس ندیدیم و متاسفانه در همان دقایق ابتدایی گل خوردیم. به نظر من پرسپولیس باید […]

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: جایگاه پرسپولیس در رده پنجم جدول نیست و بازیکنان این تیم باید تلاش کنند.

محمود کلهر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره تساوی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان گفت: در نیمه اول بازی خوبی از پرسپولیس ندیدیم و متاسفانه در همان دقایق ابتدایی گل خوردیم. به نظر من پرسپولیس باید در این دیدار پیروز می شد تا بتواند در جمع مدعیان بالای جدول بجنگد. پرسپولیس در نیمه دوم این شانس را داشت تا دو امتیاز از دست رفته دربی را پس بگیرد. متاسفانه پرسپولیس نتوانست 3 امتیاز خارج از خانه را بگیرد. 100 درصد پرسپولیس در رده پنجم جدول قرار ندارد و بازیکنان این تیم باید سخت کار کنند.

وی در خصوص نقاط ضعف پرسپولیس گفت: به نظر من ناهماهنگی شدیدی در خط دفاعی پرسپولیس وجود دارد و با اشتباهات خط دفاعی دو گل خوردیم. در دیدار مقابل الدحیل دیدیم که با اشتباه مدافعان تیم گل خوردیم و از آسیا حذف شدیم. گل محمدی باید سریعتر این مشکل را حل کند چرا که در دیدارهای بعدی ممکن است تحت تاثیر ناهماهنگی خطوط دفاعی پرسپولیس قرار بگیرد.

پیشکسوت پرسپولیس اضافه کرد: پرسپولیس به خاطر حاشیه ها نمی تواند نتایج خوبی کسب کند، شک ندارم تیمی با تفکرات یحیی گل محمدی می تواند دوباره قهرمان شود، اما ابتدا باید حاشیه ها را از تیم حذف کنند و تنها دغدغه شان فوتبال باشد. نه حاشیه سازان امیدوارم پرسپولیس خوب باشد که برگردد.

وی در خصوص اینکه آیا شکایت های متعدد باشگاه پرسپولیس از رقیب سنتی خود تاثیری در عملکرد فنی این تیم نداشته است، گفت: فکر می کنم خوب نیست که باشگاه یکی پس از دیگری شکایت کند. باید به فکر خودمان باشیم و از حواشی دور شویم و برای بازیابی امتیازات از دست رفته به رویکرد قبلی خود برگردیم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)