افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 5 October , 2024
0

کلهر: اگر آقازاده ها به حال خود رها شوند هسته اصلی مافیای قدرت و محور مافیای ثروت خواهند شد.

  • کد خبر : 385780
کلهر: اگر آقازاده ها به حال خود رها شوند هسته اصلی مافیای قدرت و محور مافیای ثروت خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهدی کلهر مشاور سابق محمود احمدی نژاد در بخشی از مصاحبه خود با خبرگزاری خبرآنلاینشکاف طبقه اشراف و مردم تصریح کرد: باید از تجربیات تاریخی درس های زیادی بیاموزیم. بهتر است شاهزادگان و بزرگان دور از پدر و مادر زیر نظر یک یا چند نفر فاضل، دانا، شجاع و نه وابسته […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهدی کلهر مشاور سابق محمود احمدی نژاد در بخشی از مصاحبه خود با خبرگزاری خبرآنلاینشکاف طبقه اشراف و مردم تصریح کرد: باید از تجربیات تاریخی درس های زیادی بیاموزیم. بهتر است شاهزادگان و بزرگان دور از پدر و مادر زیر نظر یک یا چند نفر فاضل، دانا، شجاع و نه وابسته به بیگانگان، بلکه مستقل و وفادار به دین و ملیت خود تربیت شوند و تربیت شوند و بر اساس آن کار کنند. تحصیلات آنها هر چه فاصله والدین با فرزندان بیشتر باشد، ضرر و زیان کمتری در اداره کشور رخ می دهد و منافع بیشتری نصیب کشور و جامعه می شود.

وی ادامه داد: بر اساس پروتکل های تعریف شده در مراسم رسمی، شاهزادگان هرگز نباید در کنار شوالیه ها و مقامات عالی رتبه نشسته و در مراسم رسمی در کنار بزرگان قرار گیرند. زیرا ناخودآگاه هم مردم و هم خود بزرگواران دچار توهم آقایی می شوند و با صدای بلند می گویند: «ما نارنجی هستیم» (کار ارزشمند مرحوم ثمین باغچه بان) که اگر این مقام رعایت نشود. هم برای جامعه و هم برای آقازادگان و امثال ایشان لطمات جبران ناپذیر آنها برای کشور و جامعه بوده و هست.

کلهر بیان کرد: نکته مهم بعدی این است که در هر رشته و مهارتی، مدت زمانی است که یک آقا از دوره آموزشی و تربیتی به دوران جنتلمن بودن و مسئولیت پذیری با آزمون های جدی و سخت و قبولی می رسد. این امتحانات دانشمندان مراحل اعم از عملی و شرعی باید مشخص و واضح باشد و مورد قبول فرهنگستان ها باشد. طی مراسمی رسمی برای تمامی رشته ها و رشته ها و همچنین عموم مردم اعلام خواهد شد. به هر حال جشن فارغ التحصیلی که در گذشته پس از آزمون های سخت اسب سواری، تیراندازی، شمشیرزنی، نیزه پرانی، شکار حیوانات و متعاقب آن شرکت در مجالس و مناظره، مناظره های علمی و فلسفی به عنوان رایج و مرسوم ولایت فقیه برگزار می شد. ، روش هایی که در تاریخ آزموده شده است تا هر چه بیشتر اشراف را از خطرات و آسیب های ذاتی خود دور کند و برکات و فواید اشراف را در آنها بیفزاید.

مشاور سابق محمود احمدی نژاد افزود: امروزه در بسیاری از کشورهای قدرتمند، روسای جمهور از فارغ التحصیلان مدارس خاص سیاسی و نظامی یا از مدارسی که ریشه در سیاست، کلیسا و دین دارند و یا از مکاتبی که ریشه در فلسفه و اندیشه دارند، انتخاب می کنند.

اگر آقازاده ها عقب بمانند، به هسته اصلی مافیای قدرت و محور مافیای ثروت تبدیل می شوند.

وی با بیان اینکه به هر حال نباید پدیده مهم و غیرقابل انکار اشرافیت را نادیده گرفت، تصریح کرد: تجربه تاریخ نشان می دهد که اشرافیت یا با دولت است یا علیه حکومت. ماهیت اشراف، جز عده کمی از «النادر کلمدوم»، بی طرفی و بی طرفی نشان نمی دهد. بنابراین در هر دو صورت (با دولت یا بر دولت) هر دو مؤثر است. دولت عاقلانه ای است که بزرگواران را در نظر بگیرد و زیر نظر بگیرد، در این صورت کمتر متضرر می شوید و از علم و تجربه و ثروت آنها بیشتر بهره می برید. برگردیم به دوران تبدیل از دوره آقازادگی به مسند آقازاده که گفته می شد بهتر است مراسم رسمی مثل مراسم اخذ عناوین سربازی، فارغ التحصیلی از حوزه ها و مدارک دانشگاهی و مراسمی از این قبیل باشد. و توسط کارشناسان و عموم مردم دیده شود.

مهدی کلهر با بیان اینکه بی توجهی به این گذرگاه ها، پل ها و پله ها و نشانه های درجات علمی، عملی و تقوای بزرگواران، برکات و برکات اشراف را به حداقل می رساند و زیان های اشراف را به حداکثر می رساند، گفت: هر چه این زوایای نادر از بزرگان بیشتر شود. پدیده آقازادگی با دقت و توجه و تحلیل هر چه بیشتر. همانطور که سال ها و حتی قرن ها در کشورهای پیشرو در علم مدیریت انجام شده است. کشور از نعمت مردسالاری بیشتر بهره مند می شود و از ضربات و زیان های مردسالاری که تاکنون متحمل شده ایم، کمتر متحمل می شویم. دعوت از آقازاده ها برای مشارکت در امور خیریه در نقاط مختلف کشور.

مشاور سابق احمدی نژاد ادامه داد: یکی از بهترین راه ها برای هدایت زحمات آقازاده ها در پیشگاه خداوند و مردم، ایجاد رهبری در امور خیریه است. به هر حال خود آقازاده ها به عنوان ارباب یا محافظه کار در سیستم های حزبی نفوذ و حضور پیدا می کنند، پس عاقلانه تر است که مرزها و مرزهای خود را از طریق قوانین و سیاست های نانوشته و مقررات حزبی سامان دهند تا آقازاده ها عقب نمانند. در غیر این صورت هر کدام هسته مافیای قدرت و محور مافیای ثروت می شوند.

وی افزود: آقازاده ها مانند درهای مساجد هستند که نمی توان آن ها را تخریب کرد و سوزاند، اما باید به موقع زیر نظر دولت به نفع عموم باز و بسته شود. آقازاده ها گنجینه های ملی هستند که هزینه هایی برای آنها پرداخت شده و می توانند خسارات ملی جبران ناپذیری را نیز به همراه داشته باشند.

27215

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=385780

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.