افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

کلهر: امیری می تواند بیشتر به پرسپولیس کمک کند/ قرمزها بهتر بودند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 233846
کلهر: امیری می تواند بیشتر به پرسپولیس کمک کند/ قرمزها بهتر بودند – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به دربی، شخصیت سرد و بی روح این دیدار را برجسته کرد و گفت: بازی بدون بار فنی گذشت اما قرمزها خیلی بهتر بازی کردند. محمود کلهر بازیکن پیشکسوت پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هیچگاه در این بازی شاهد مشکل فنی نبودیم و همه کارشناسان به آن اشاره […]

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به دربی، شخصیت سرد و بی روح این دیدار را برجسته کرد و گفت: بازی بدون بار فنی گذشت اما قرمزها خیلی بهتر بازی کردند.

محمود کلهر بازیکن پیشکسوت پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هیچگاه در این بازی شاهد مشکل فنی نبودیم و همه کارشناسان به آن اشاره کرده اند و با این کار شاهد یک بازی سرد و بی روح بودیم. بازیکنان عملکرد بسیار بهتری نسبت به همتایان مستقل خود داشتند.

وی ادامه داد: بازیکنان پرسپولیس در این دیدار رو به جلو بازی کردند و توپ را به خوبی به گردش در آوردند اما در مجموع هواداران بازی خوبی را ندیدند. نوع بازی بازیکنان دو تیم در حد استقلال و پرسپولیس نبود.

کلهر در خصوص دیدار با پیکان در هفته بیست و یکم لیگ برتر (یکشنبه 6 اسفند) گفت: فکر می کنم پرسپولیس کار آسانی مقابل پیکان داشته باشد و بتواند این تیم را شکست دهد و پرسپولیس در دیدارهای باقی مانده نیاز به برد دارد. و به بالاترین سطح جدول برسد و از آنجایی که سپاهان توانست بازی خود را با پیروزی به پایان برساند، اگر پرسپولیس مقابل پیکان به 3 امتیاز نرسد، کار برای این تیم سخت می شود.

این کارشناس فوتبال اضافه کرد: پرسپولیس تیمی است که حملاتش از مرکز زمین انجام خواهد شد و نقش سروش رفیعی قویتر از سایر بازیکنان است، او در دیدار مقابل پیکان آن را جبران خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: بازیکنان پرسپولیس باید با قدرت و جسارت بیشتری در زمین حاضر شوند و رو به جلو بازی کنند. اگر دربی را کنار بگذاریم، پرسپولیس در دیدارهای قبلی خود عملکرد خوبی داشت و امیدوارم این روند در دیدارهای باقی مانده این تیم نیز ادامه داشته باشد. بازیکنان باید زمانی که تیم در فاز تهاجمی است در حمله کامل ظاهر شوند و بدون ترس از تیم مقابل به میدان بروند.

کلهر در پایان تصریح کرد: این بازیکن با حضور وحید امیری می تواند بیشتر به پرسپولیس کمک کند و عثمر ویرا (سرمربی پرسپولیس) می تواند از این بازیکن به جای سروش رفیعی در بازی با پیکان استفاده کند و مطمئنم امیری می تواند. در این بازی مثمر ثمر باشید

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)