افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

کلهر: اسمار فرم هجومی موفق تیمش را پیدا کرده است/ آل کثیر و ارونوف سبک بازی پرسپولیس را تغییر داده اند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 263883
کلهر: اسمار فرم هجومی موفق تیمش را پیدا کرده است/ آل کثیر و ارونوف سبک بازی پرسپولیس را تغییر داده اند – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نسبت به دیدار با آلومینیوم در جام حذفی، در پرسپولیس تغییرات مثبتی ایجاد شده و نقاط ضعف این تیم برطرف شده است. محمود کلهر در گفت وگو با میزان، درباره پیروزی پرسپولیس مقابل هوادر در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران اظهار داشت: پرسپولیس با ارائه یک بازی […]

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نسبت به دیدار با آلومینیوم در جام حذفی، در پرسپولیس تغییرات مثبتی ایجاد شده و نقاط ضعف این تیم برطرف شده است.

محمود کلهر در گفت وگو با میزان، درباره پیروزی پرسپولیس مقابل هوادر در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران اظهار داشت: پرسپولیس با ارائه یک بازی مالکانه و بهره گیری از تجربه موفق شد یک دیدار مهم و سرنوشت ساز دیگر در راه قهرمانی به دست آورد. . از بازیکنانش

وی ادامه داد: پرسپولیس هفته به هفته در حال رشد است و نسبت به دیدار با آلومینیوم در جام حذفی تغییرات مثبتی در تیم ایجاد شده و نقاط ضعف این تیم برطرف شده است. هواداران نیز در این دیدار حملات خوبی داشتند اما نمی دانستند از موقعیت هایی که به دست آورده بودند استفاده کنند و موقعیت های خود را هدر دادند. در نهایت به دلیل عدم تمرکز روی خط دفاعی با حرکت خوب پاله پسیان ها 2 گل دریافت کردند.

اسمار به راحتی می تواند تیمش را در زمین بچرخاند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی شیاطین سرخ مقابل هواداران اظهار داشت: بازی شیاطین سرخ هفته به هفته بهتر می شود و عثمر توانست وضعیت تهاجمی و موفق تیمش را پیدا کند. آل کثیر و ارونوف با ورود به پرسپولیس سبک بازی شاگردان اسمار را تغییر دادند و نسبت به گذشته کاملا متفاوت و تهاجمی شدند. ورود این 2 بازیکن باعث شده اسمار دستانش را باز کند تا بازیکنی را انتخاب کند و بتواند به راحتی تیمش را در زمین بچرخاند.

کلهر با بیان اینکه هواداران با شجاعی سبک خوبی را کشف کرده اند و در آینده حرف های زیادی برای گفتن خواهند داشت، گفت: از اینکه مسعود شجاعی را به عنوان مربی می بینم بسیار خوشحالم و برای او آرزوی موفقیت دارم. این هوادار آینده خوبی با شجاع خواهد داشت. در بازی با پرسپولیس بازی را به خوبی چرخاندند اما در خط دفاعی خلأهایی داشتند که مهاجمان پرسپولیس به خوبی از آن استفاده کردند و توانستند این دیدار مهم را با پیروزی به پایان برسانند.

عثمر باید از تجربیات گذشته گل محمدی استفاده کند

وی در خصوص حضور بیرانوند در دروازه قرمزها خاطرنشان کرد: حضور بیرانوند در ترکیب پرسپولیس نوعی آرامش برای بازیکنان است و باعث می شود با استرس کمتری بازی کنند. اگر او در بازی با آلومینیو حضور داشت، این دیدار را رها نمی کردیم. حضور او در تیم پرسپولیس ما را در مسیر قهرمانی نگه داشته و در دیدار مقابل هواداران در چند صحنه مانع از باز شدن دروازه شد. بهش میگم خسته نباشی

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد اسمار روی نیمکت گفت: به نظر من اسمار یک برزیلی کارکشته و با تجربه است و به آینده او خوشبین هستم. تنها مشکلی که دارد این است که در تصمیم گیری هایش دقت نمی کند. باید از تجربیات گذشته گل محمدی استفاده کنید. به نظر من حالا که تیم را هماهنگ کرده بهتر است اگر اتفاقی افتاد او را در فصل آینده روی نیمکت ببینیم.

پرسپولیس مقابل شمس آذر و مس رفسنجان چالش جدی خواهد داشت

کلهر با بیان اینکه 3 فینال مهم و سرنوشت ساز پیش رو داریم، بیان کرد: در آینده 3 دیدار سخت خواهیم داشت و در خصوص تیم فوتبال استقلال خوزستان کار آسانی مقابل آنها در آزادی خواهیم داشت و چالش جدی ما مقابل شمس آذر خواهد بود. و مس رفسنجان خواهد بود. با تمام این ویژگی ها نباید هیچ یک از دیدارهای پیش رو را دست کم بگیریم و اجازه ندهیم هیچ یک از رقبا قدرت خود را مقابل پرسپولیس نشان دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید در این 3 هفته اخیر نظارت بیشتری روی داوران باشد چرا که نتایج 16 تیم جدول را تحت تاثیر قرار می دهد و امیدوارم داوران با دقت بالایی کار قضاوت را انجام دهند. پرسپولیس در خط دفاع خیلی پیشرفت کرده و فکر می کنم استقلال در 3 بازی آینده احتمال از دست دادن امتیاز دارد. امیدوارم با فرصت طلبی شاگردان عثمر بتوانیم در پایان فصل بر سکوی قهرمانی باشیم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)