افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

کلمن شربت ریختن بر روی جدیدترین مدل ها + عکس

  • کد خبر : 332727
کلمن شربت ریختن بر روی جدیدترین مدل ها + عکس

به گزارش رکنا، این مدل های کلمن سارو شربت جدید، واقعا کار ما را آسان می کند. از زمانی که به بازار آمدند، جشنواره ها رنگ و بوی دیگری به خود گرفتند. در این مقاله قصد داریم نگاهی به مدل های مختلف کاسه های سرو شربتی جدید بیاندازیم و ببینیم که چگونه می توان از […]

به گزارش رکنا، این مدل های کلمن سارو شربت جدید، واقعا کار ما را آسان می کند. از زمانی که به بازار آمدند، جشنواره ها رنگ و بوی دیگری به خود گرفتند. در این مقاله قصد داریم نگاهی به مدل های مختلف کاسه های سرو شربتی جدید بیاندازیم و ببینیم که چگونه می توان از آنها در مهمانی ها و مجالس خود استفاده کرد.

مدل های مختلف کاسه های جدید برای سرو شربت

ابتدا باید بگویم که تنوع این کولمان ها بسیار زیاد است. از مدل های پلاستیکی ساده گرفته تا مدل های استیل ظریف. به عنوان مثال می توانید یک کلمن پلاستیکی شفاف بخرید که بسیار سبک و حمل آن آسان است یا یک کلمن استیل که بیشتر برای مراسم های رسمی و شیک مناسب است. هر کدام از اینها کارکردهای خاص خود را دارند و بسته به نوع مراسم می توانید انتخاب کنید.

عکس های کلمن سارو شربت

شربت کلمن برای تابستان

نکته بسیار جالب در مورد این کولمان ها طرح های متنوع آنهاست. برخی از آنها دارای درب های قفلی هستند که از ریختن شربت یا نوشیدنی در داخل جلوگیری می کند. برخی دیگر شیرهای تنظیم کننده دارند که با آن می توانید میزان شربت را کنترل کنید. برخی از مدل های آنها حتی یک محفظه یخی دارند که نوشیدنی را خنک نگه می دارد. این تنوع طرح باعث شده است که هرکسی بتواند مدلی متناسب با نیاز خود پیدا کند.

کلمن شربت زیبایی سرو می کند

کلمن شربت سرو می کند

عکس شربت سرو کلمن

مدل شیک کلمن شربت سرو می کند

کلمن های جدید از نظر ظرفیت نیز با هم تفاوت دارند. مدل های کوچکتر برای مجالس خانوادگی و مدل های بزرگتر برای گروه های بزرگتر و افراد بیشتر مناسب است. به عنوان مثال، یک بطری پنج لیتری برای یک پیک نیک کوچک با دوستان ایده آل است، اما اگر گروه بزرگتری دارید، شاید یک بطری ده لیتری بهتر باشد. این کار باعث می شود که بسته به تعداد مهمانان همیشه یک کلمان مناسب داشته باشید.

کلمن سرو دور طلای سوربت

پایه چوب نی کلمن

مدل های کلمن سارو شربت

عکس از کلمن سارو شربت

یکی دیگر از مزایای این یقه ها کیفیت جنس و ساخت آنهاست. کلاهک های پلاستیکی معمولا سبک تر هستند و جابجایی آنها راحت تر است، اما پارچه های استیل و شیشه ای ظریف تر و بادوام تر هستند. این انتخاب متریال به شما این امکان را می دهد که برای هر موقعیتی، از پیک نیک و مسافرت گرفته تا مهمانی های شیک و رسمی، گزینه خوبی داشته باشید.

تصاویر کلمن سارو شربت

عکس های کلمن سارو شربت

شربت سرو کلمن

آخرین چیزی که باید بگویم امکان تزیین و شخصی سازی این گردنبندها است. بسیاری از این کلمن ها دارای برچسب ها و تزئینات مختلفی هستند که می توانید با تم مهمانی خود هماهنگ کنید. به عنوان مثال برای مهمانی تابستانی می توانید از کلمن هایی با طرح های رنگارنگ تابستانی و یا برای جشن تولد کودکان از کلمن هایی با طرح های شاد و کارتونی استفاده کنید.

منبع: چی شی

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=332727

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.