افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
4

کلرادو Deion Sanders را با کنفرانس مطبوعاتی هیجان انگیز معرفی می کند

  • کد خبر : 2827
کلرادو Deion Sanders را با کنفرانس مطبوعاتی هیجان انگیز معرفی می کند

کوچ پرایم بخشی از شعله اختراع ثبت شده خود را به اولین رویداد رسمی خود به عنوان مربی بوفالوها آورد. کمتر از 24 ساعت پس از کسب قهرمانی SWAC به عنوان مربی استیت جکسون، دیون سندرز در اولین کنفرانس مطبوعاتی خود به عنوان مربی جدید فوتبال، در جمع رسانه ها سخنرانی کرد.کلرادو. سندرز در یک […]



کوچ پرایم بخشی از شعله اختراع ثبت شده خود را به اولین رویداد رسمی خود به عنوان مربی بوفالوها آورد.

کمتر از 24 ساعت پس از کسب قهرمانی SWAC به عنوان مربی استیت جکسون، دیون سندرز در اولین کنفرانس مطبوعاتی خود به عنوان مربی جدید فوتبال، در جمع رسانه ها سخنرانی کرد.کلرادو.

سندرز در یک اتاق مملو از خبرنگاران صحبت می کرد و در مورد آنچه که امیدوار است با بوفالوها انجام دهد، صحبت کرد، تیمی که 1-11 رفت و آخرین فصل در Pac-12 این فصل شد. مربی نخست در یک مونولوگ هیجان انگیز بیان شده است او امیدوار بود که برنامه را به طور کامل اصلاح کند و مدرسه را برای رسیدن به هدف نهایی خود بازگرداند: پیروزی.

«اکنون که به اینجا رسیده‌ام و می‌بینم و می‌توانم آن را درک کنم، می‌توانم آن را درک کنم، و می‌توانم آن را احساس کنم، می‌توانم آن را لمس کنم و می‌توانم آن را بچشم. من واقعاً درک می کنم که شما چه می خواهید. تنها چیزی که می خواهید فرصتی برای برنده شدن است. رقابت کردن، تسلط یافتن. در میان نخبگان بودن، در میان بهترین ها بودن. و لعنت به آن، من آن را به شما می دهم.

ما اینجا برای رقابت نیستیم، بلکه برای برنده شدن آمده ایم. نه برای نشان دادن بلکه برای نشان دادن. نه برای اینکه در بین بقیه قرار بگیریم بلکه بهترین باشیم. ما سر کار می آییم، نه برای بازی. ما برای کشتن می آییم، نه لگد زدن به آن. عزیزم، من باید باور کنم که داریم می آییم.”

سندرز که شنبه شب به طور رسمی به عنوان سرمربی جدید کلرادو معرفی شد، در این کنفرانس خبری کوتاه به موضوعات مختلفی پرداخت. یکی از موضوعاتی که او به آن پرداخت، این بود که چرا او تصمیم گرفت تا جکسون ایالت را ترک کند، یک HBCU که در سه سال گذشته با به دست آوردن رکورد 27–5 در مجموع، آن را به مکالمات ملی ارتقا داد.

چیزی که بیش از همه مرا نگران می کند این است که جکسون را ترک می کنم، آنها فکر می کنند که من آمریکایی های آفریقایی تبار را ترک می کنم. من نمی دانم متوجه شدید یا نه، اما من سیاه پوست هستم. «من هرگز نمی‌توانم آنچه هستم، آنچه هستم، یا چگونه هستم و چگونه به آن دست می‌زنم را ترک کنم. فراخوان من برای مردان جوان، زنان جوان، مردم از هر قشری است. از تمام اقلیم ها و قومیت های اجتماعی. این فراخوان من است. تماس من بر اساس یک مکان ساخته نشده است. این بر روی یک مقصد ساخته شده است.

سندرز خندید: «حالا خوب بود، باید برای آن کف بزنی.

سندرز مطمئناً هر جا که باشد مقصد اصلی برخی از استخدام‌کنندگان برتر کشور است، همانطور که او قبلاً در بولدر شروع به اثبات کرده است. روز یکشنبه، مربی نخست به پسرش شیدور اشاره کرد و او را به اتاق خبرنگاران و حامیان مستقر در کلرادو به‌عنوان «بازیکن شما» معرفی کرد. شیدور هنوز وارد پورتال نقل و انتقالات نشده است اما به حرکت مورد انتظار پس از بازی شنبه قهرمانی SWAC اشاره کرد.

کلرادو و سندرز نیز روز یکشنبه کمتر از 24 ساعت پس از افشای عمومی مبنی بر استخدام بوفالوها، از گیرنده چهار ستاره وینستون واتکینز جونیور تعهد گرفتند. مطمئناً گشایش آخرین شانسی نخواهد بود که راه را برای بولدر باز کند، زیرا مربی پرایم یکشنبه به هواداران اطمینان داد که حرکت‌های جذب نیرو از قبل در حین صحبت او انجام شده است.

  • CFB بیشتر:در اینجا این است که کارشناسان ملی چه کسانی را در پلی آف فوتبال کالج انتخاب می کنند
  • چگونه رتبه بندی CFP امسال به قالب 12 تیمی تبدیل می شود
  • پیش نمایش پلی آف: میشیگان، TCU برای مسابقه جذاب





Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=2827

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.