افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
8

کلرادو AD اعتراف کرد که “ما هنوز پولی برای معامله سندرز نداریم”.

  • کد خبر : 2856
کلرادو AD اعتراف کرد که “ما هنوز پولی برای معامله سندرز نداریم”.

جورج روز یکشنبه در پاسخ به سوالی درباره قرارداد سندرز پاسخ جالبی داد. برای مشاهده رسانه های جاسازی شده، مقاله اصلی را مشاهده کنید. ریک جورج، مدیر ورزشی کلرادو ممکن است در تعطیلات آخر هفته با استخدام دیون سندرز به عنوان مربی فوتبال بعدی مدرسه، به یک خانه ی ضرب المثل برخورد کرده باشد، اما […]



جورج روز یکشنبه در پاسخ به سوالی درباره قرارداد سندرز پاسخ جالبی داد.

برای مشاهده رسانه های جاسازی شده، مقاله اصلی را مشاهده کنید.

ریک جورج، مدیر ورزشی کلرادو ممکن است در تعطیلات آخر هفته با استخدام دیون سندرز به عنوان مربی فوتبال بعدی مدرسه، به یک خانه ی ضرب المثل برخورد کرده باشد، اما هزینه ای را به همراه داشت که مدرسه هنوز نمی توانست آن را بپردازد.

قرارداد سندرز با کلرادو پنج ساله است، 29.5 میلیون دلار، که به طور متوسط ​​5.9 میلیون دلار در سال است. برایان هاول از Buffzone.سندرز در سال اول 5.5 میلیون دلار درآمد خواهد داشت و در طول مدت قرارداد هر سال 200 هزار دلار افزایش درآمد خواهد داشت.

دستمزد سندرز بسیار بیشتر از کارل دورل مربی سابق است که در این فصل 3.6 میلیون دلار دستمزد دریافت کرد. 3.6 میلیون دلاری که دورل به دست آورد، قبلاً بیشترین مبلغی بود که کلرادو تا به حال به یک سرمربی پرداخت کرده بود.

بنابراین، جورج و کلرادو دقیقاً چگونه هزینه قرارداد جدید سندرز را پرداخت می کنند، که غنی ترین معامله در تاریخ برنامه فوتبال است؟

“ما هنوز پول نداریم، اما می دانم که آن را خواهیم داشت، بنابراین من نگران آن قطعه نیستم.” جورج گفت وقتی از سندرز در مورد قرارداد روز یکشنبه سوال شد.

در حالی که جورج آماده نبود روشی که مدرسه از طریق آن به سندرز پرداخت می کند را عمومی کند، به نظر می رسد بودجه ای برای مربی جدید در نظر گرفته شده است که به زودی نهایی می شود.

سندرز در سه فصل حضورش در جکسون استیت در سطح FCS با نتیجه 27–5 رفت، که اولین پست مربیگری او در دانشگاه بود. ببرها در 17 دسامبر در آتلانتا در جشن کاسه مقابل کارولینای شمالی بازی خواهند کرد و سندرز تأیید کرد که او در آخرین بازی خود با مدرسه مربی کاسه برای استیت جکسون خواهد بود.

موفقیت بی چون و چرای او در استیت جکسون او را برای یک شغل FBS در Pac-12 آماده کرد، و البته، یک روز حقوق بزرگ.

  • CFB بیشتر:گراهام مرتز QB Wisconsin اعلام کرد که وارد پورتال انتقال می شود
  • کلرادو Deion Sanders را با کنفرانس مطبوعاتی هیجان انگیز معرفی می کند
  • بنابراین. زیاد. کاسه ها اولین نگاه SI به بازی های پیش رو.





Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=2856

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.