افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 26 September , 2024
1

کلانی: یحیی اذیت شد/ تاثیر جدایی آنها را خیلی زود دیدیم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 206834
کلانی: یحیی اذیت شد/ تاثیر جدایی آنها را خیلی زود دیدیم – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس می گوید دوست داشت با یحیی صحبت کند و حتی او را به دفتر من آورد تا با هم صحبت کنیم. حسینعلی کلانی بی شک یکی از اسطوره های معروف فوتبال ایران و پرسپولیس که گل های مهم زیادی برای پرسپولیس و تیم ملی کشورمان به ثمر رسانده است از پرسپولیسی ها […]

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس می گوید دوست داشت با یحیی صحبت کند و حتی او را به دفتر من آورد تا با هم صحبت کنیم.

حسینعلی کلانی بی شک یکی از اسطوره های معروف فوتبال ایران و پرسپولیس که گل های مهم زیادی برای پرسپولیس و تیم ملی کشورمان به ثمر رسانده است از پرسپولیسی ها و اینکه یحیی را اذیت کردند و او را جدا کردند می گوید. تیم ناخواسته

پرسپولیس در خارج از خانه مقابل اراکی شکست سنگینی را متحمل شد تا اختلاف با رهبر 5 امتیازی شود؟
به نظر من با اتفاقاتی که در پرسپولیس افتاد یحیی و پرسپولیس را به نوعی ناراحت کردند و خیلی زود دیدیم که رفتن یحیی روی تیم تاثیر گذاشت و این تیم ضرر کرد، باختی که از قبل هواداران را ناراحت کرد. به هر حال همه می دانند که پرسپولیس محبوب ترین تیم هواداران ایران است و به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در رقابت های این فصل شرکت کرده است. در همین حین چندین بار سعی کردم با یحیی صحبت کنم اما فایده ای نداشت.

چرا نتوانستی با یحیی صحبت کنی؟
خواستم با یحیی صحبت کنم و حتی او را به دفترم بیاورم تا با او صحبت کنم، اما او جوابی به من نداد. مربی ای که معتقدم در پرسپولیس خیلی اذیتش کردند و مجبور به استعفا شدند. دوبار به یحیی زنگ زدم جواب نداد. مربی خوبی که مثل پسرم دوستش دارم.

چرا بیرانوند یک گل بد از اراکی دریافت کرد و از طرفی پرسپولیس با وجود چندین موقعیت گلزنی نتوانست نتیجه ای بهتر از شکست یک بر صفر بگیرد؟
درست است که بیرانوند اشتباه کرد اما باید این را در نظر بگیریم که هر دروازه بانی ممکن است اشتباه کند اما جدای از این موضوع نباید فراموش کرد که مهاجمان پرسپولیس چندین موقعیت خوب گلزنی را از دست دادند و به همین دلیل در دیداری مانند این امکان وجود دارد. این. در شرایطی که حتی تیم حریف هم می تواند با یک موقعیت گل بزند و برنده شود که متاسفانه این اتفاق برای پرسپولیس افتاد چرا که بازیکن حریف برخلاف روند بازی و موقعیت های ایجاد شده از راه دور با حیله و فرصت طلبی گلزنی کرد.

نظرت در مورد عثمر، جانشین یحیی که از زمان حضورش سه شکست در دیدارهای تدارکاتی و رسمی را متحمل شد، چیست؟
من کاملا مخالف حضور مربی خارجی هستم زیرا معتقدم یک مربی ایرانی با هم زبانی بازیکنان و شناخت فرهنگ بازیکنان ایرانی می تواند خیلی بهتر احساسات و شرایط بازیکن ایرانی را درک کند. در فوتبال ما مربیان خارجی گرانتر هستند و برای آن قیمت می گذارند. اسمار را هم نمی شناسم. نمی دانم این مربی در پرسپولیس چه خواهد کرد و چقدر موفق خواهد بود اما قطعا در غیاب یحیی کار برای این مربی سخت خواهد بود.

درباره بازی پرسپولیس و تراکتورسازی چه صحبتی دارید؟ دیداری که پرسپولیس بدون تماشاگر میزبان تراکتور خواهد بود و در صورت شکست در دیداری دیگر با بحران مواجه می شود!
نتیجه بازی غیرقابل پیش بینی است و هیچکس نمی تواند نتیجه بازی را پیش بینی کند، اما در هر صورت پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد که باید برای این جایگاه و اهمیت امتیازات هر بازی ارزش قائل شوند، به همین دلیل بازیکنان پرسپولیس باید تلاش خود را انجام دهند. بهترین آنها می توانند آنها برای جبران شکست و برد اراک به مصاف تراکتور می روند و با انگیزه بیشتری نسبت به تیم تبریزی برای پیروزی تلاش می کنند. اگرچه صندلی های هواداران خالی است. کسانی که می توانستند تیم خود را بیشتر تشویق کنند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)