افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
2

کلانتری عیسی: با آمدن پزشکان، سفره رانت خواران برای تحریم و فیلترینگ جمع می شود/ پزشکان نباید پزشکان بازنشسته را وارد کابینه کنند.

  • کد خبر : 316924
کلانتری عیسی: با آمدن پزشکان، سفره رانت خواران برای تحریم و فیلترینگ جمع می شود/ پزشکان نباید پزشکان بازنشسته را وارد کابینه کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عیسی کلانتری، فعال سیاسی اصلاح طلب و عامل اجرایی دولت های هاشمی، خاتمی و روحانی در گفتگو با روزنامه اعتماد، چالش های پیش روی کشور و چشم انداز کابینه چهاردهم را بررسی کرد. بخش اصلی گفتگوی آنها را در ادامه می خوانید. *امروز که پزشکان تازه سر کار آمده اند، باید […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عیسی کلانتری، فعال سیاسی اصلاح طلب و عامل اجرایی دولت های هاشمی، خاتمی و روحانی در گفتگو با روزنامه اعتماد، چالش های پیش روی کشور و چشم انداز کابینه چهاردهم را بررسی کرد.

بخش اصلی گفتگوی آنها را در ادامه می خوانید.

*امروز که پزشکان تازه سر کار آمده اند، باید مراقب باشیم که برای حل بحران ها زمینه سازی کنیم نه اینکه بحران های جدید ایجاد کنیم.

* وقتی در کشور روندی وجود دارد که ایران را به سمت تحریم، فقر و عدم توسعه می کشاند، باید نسبت به این نوع تحرکات حساس بود.

*ظاهرا اهداف مشترکی بین تندروهای ایرانی و دشمنان وجود دارد. یک مقام ایرانی که تصمیمی می گیرد که ظرفیت آب های زیرزمینی کشور را از بین ببرد، در واقع به دشمنان کشور کمک می کند. سیاست های گسترش تحریم ها، سیاست های گسترش فقر، افزایش آسیب های اجتماعی و …. همگی در راستای برنامه های دشمنان هستند و بر خلاف منافع ملی ایران هستند.

* برخی آگاهانه یا ناآگاهانه در اردوگاه دشمن بازی می کنند.

* یکی دیگر از مقوله های اصلاح طلب- اصولگرا برای مردم تمام شد. تفرقه واقعی عاشقان مردم و دشمنان مردم هستند.

* 35 سال است که پزشکان را می شناسم. او نه تظاهر می کند و نه پوپولیست. طبیعت پزشکان چیزی است که مردم می بینند.

* اگر ویژگی پزشکان را یک طرف و ویژگی های مردم ایران را در طرف دیگر قرار دهیم، متوجه می شویم که کشور آینده درخشانی خواهد داشت.

*بزرگترین چالش کشور مسائل زیست محیطی و آب است. اگر دولت بخواهد دیگر مسائل مانند مشکلات اقتصادی قابل حل است. اما مشکل آب غیر قابل برگشت است. ما با مشکل آب به گونه ای مواجه هستیم که در سال های آینده باید منتظر بی آبی کشور باشیم.

*علاوه بر مشکل آب، اگر امروز و فردا بخواهم از خطر جدی و ویرانگر برای ایران نام ببرم، به خطر رادیکالیسم اشاره می کنم. افراط گرایی در ایران منافع بسیاری از مردم را از بین می برد.

* میانگین سنی کابینه نباید از 55 سال بیشتر باشد. پزشکان از بازنشستگی در کنار وزرا اجتناب کنند. کشور به اندازه کافی جوان باهوش، مدیر و کارآمد دارد و نباید به سالمندان متوسل شویم.

*با آمدن پزشکان، سفره برخی مفسدان و جریان ها، رانت خواران و ویژه طلبان که از تحریم ها، فیلترها و تنش ها سود سرشاری می بردند، برچیده می شود.

*همه باید مراقب این کانون های فساد و درآمد باشند تا کشور را به سمت تنش و مشکلات و تحریم ها نکشند.

27218

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=316924

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.