افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
0

کشورهای بریکس در حال کار بر روی جایگزینی برای سوئیفت هستند

  • کد خبر : 402416
کشورهای بریکس در حال کار بر روی جایگزینی برای سوئیفت هستند

به گزارش بازار به نقل از خبرگزاری تاس، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه اعلام کرد که کشورهای عضو بریکس در حال حاضر برای سازماندهی تبادل اطلاعات مالی بین بانک های مرکزی خود تلاش می کنند. وی در دیدار با مدیران ارشد رسانه های کشورهای بریکس اظهار داشت: این تبادل اطلاعات مالی بین بانک های مرکزی […]

به گزارش بازار به نقل از خبرگزاری تاس، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه اعلام کرد که کشورهای عضو بریکس در حال حاضر برای سازماندهی تبادل اطلاعات مالی بین بانک های مرکزی خود تلاش می کنند.

وی در دیدار با مدیران ارشد رسانه های کشورهای بریکس اظهار داشت: این تبادل اطلاعات مالی بین بانک های مرکزی است. جایگزینی برای سوئیفت که از توافقات بین المللی پشتیبانی می کند.

پوتین افزود، کشورهای بریکس همچنین در حال بررسی فرصت هایی برای گسترش استفاده از ارزهای ملی و ایجاد ابزارهایی برای اطمینان از این روند هستند.

رئیس جمهور روسیه گفت: همانطور که قبلاً اشاره کردم، امکان استفاده از ابزارهای الکترونیکی را بررسی می کنیم. برقراری روابط بین بانک‌های مرکزی و اطمینان از تبادل مطمئن اطلاعات مالی مستقل از اسناد بین‌المللی موجود و عدم اعمال محدودیت به دلایل سیاسی و ناقض اصول اقتصاد جهانی یک ضرورت است و ادامه دارد.

پوتین همچنین در همان جلسه اعلام کرد که افزایش سرمایه بانک توسعه جدید بریکس ضروری است.

وی تاکید کرد: بانکی به کارگردانی خانم دیلما روسف ایجاد کردیم. هنوز جای کار زیادی در آنجا وجود دارد. باید روی سرمایه کار کرد و این سرمایه باید افزایش یابد.

پوتین ادامه داد: به جای محدود کردن خود به اظهارات نمادین، باید به تدریج ابزارهای واقعی مانند “سکوی بیمه مرتبط” و “صندوق ذخیره ارز مشترک” ایجاد و تقویت شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=402416

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.