افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
0

کشورهای اسلامی باید جبهه ای متحد علیه رژیم صهیونیستی تشکیل دهند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 401504
کشورهای اسلامی باید جبهه ای متحد علیه رژیم صهیونیستی تشکیل دهند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله آملی لاریجانی در سخنانی در جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: خطاب به پزشکان محترم ریاست جمهوری به مناسبت اولین حضورشان. در حیاط از حضور و مشارکت شما در بحث های جلسه قدردانی می کنیم. امیدواریم اعضای مجمع از آراء و نظرات خود در جلسات استفاده کنند و […]

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله آملی لاریجانی در سخنانی در جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: خطاب به پزشکان محترم ریاست جمهوری به مناسبت اولین حضورشان. در حیاط از حضور و مشارکت شما در بحث های جلسه قدردانی می کنیم. امیدواریم اعضای مجمع از آراء و نظرات خود در جلسات استفاده کنند و همچنین مطالب ذکر شده توسط اعضای محترم برای ایشان مفید واقع شود.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه تسلیت شهادت سردار رشید اسلام فروشندگان نیل وی بیان کرد: از خداوند متعال می خواهیم که مقامات عالیه این شهید را بیش از پیش عنایت فرماید. شهدا به معنای زیبا و عمیق. قرآن خامه، “وقتی ارباب شما ارزگونو این نشان دهنده درجات و مقاماتی است که شهدا دارند.

تجلیل مقام شهید آیت الله آملی لاریجانی با روایتی از زید بن علی از پدر و مادر بزرگوارش از رسول خدا (ص)ص) که در تهذیب شیخ طوسی آل الله فرض وی خاطرنشان کرد: احضار شده است. در این روایت آمده است که خداوند متعال به شهید هفت خصلت می دهد. هفتمین خصلتی که شهید را زینت می دهد، نگاه خیره به چهره خداوند است که مایه آرامش هر پیامبر و شهیدی است. هفت که نگاه کن توسط صورت خدا و که برای راحتی لیسیدن پیامبر و شهید.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه ملت های مظلوم فلسطین و لبنان افزود: امروز رژیم صهیونیستی با جنایاتی که در غزه و لبنان انجام می دهد عملاً خود را افشا می کند. بخشی از جنایتکاران بزرگ در تاریخ ثبت شده اند.

وی افزود: این رژیم بیش از 40 هزار نفر را در غزه و لبنان به شهادت رسانده و جنایات جنگی فجیعی را مرتکب شده و بزرگان حزب الله به ویژه شهید بزرگوار عزیز، قهرمان جهان اسلام سید حسن نصرالله را به شهادت رسانده است. مسلمانان و به ویژه شیعیان به شهادت رسیدند.

آیت الله آملی لاریجانی با انتقاد از سکوت مجامع جهانی در قبال این جنایات افزود: متأسفانه آمریکایی ها، انگلیسی ها و برخی کشورهای اروپایی در این جنایات نقش دارند. آنها شریک هستند و انواع حمایت های مسلحانه، مالی و سیاسی را از این رژیم کودک کش انجام می دهند.

وی در ادامه با تقبیح حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: در حال حاضر این شأن آمریکایی هاست که هرگونه قطعنامه شورای امنیت علیه رژیم صهیونیستی را رد کنند. وتو آهسته آیا این عزت کشوری است که مدعی دفاع از آزادی و حقوق بشر است؟ شعار روسای جمهور آمریکا ترویج و دفاع از ارزش های آمریکایی است. باید گفت این ارزش های آمریکایی که این گونه از ظالمان و جنایتکاران حمایت می کنند نفرین شده است. حمایت از رژیمی که بیش از 40000 کودک، زن، پیر و جوان را می کشد، چه ارزشی دارد؟ رژیم شیطانی که از تخریب بیمارستان ها، مدارس، مساجد و کارکنان بشردوستانه که برای کمک آمده اند ابایی ندارد. هستند شهادت دادن به

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در دفاع از آزادی و آرمان فلسطین تصریح کرد: ما نیز مانند همه مردم آزاده جهان این جنایات را به شدت محکوم می کنیم و معتقدیم که جبهه مقاومت به یاری خداوند پیروز خواهد شد.

وی با ابراز قدردانی از اقامه نماز جمعه نصر گفت: از مقام معظم رهبری به خاطر حضور حکیمانه ایشان. محترم از محور مقاومت به خاطر اقامه نماز جمعه و دفاع جدی و کامل و بیان استدلال قاطع برای تداوم مقاومت و دفاع برحق تشکر می کنیم.

آیت الله آملی لاریجانی ادامه داد: ما معتقدیم که جبهه مقاومت پیروز می شود، این یک وعده الهی است. امروز دیدیم که چگونه در لبنان، محور مقاومت با تعداد اندک مردم، در برابر رژیم سفاک صهیونیستی مقاومت می کند و در انشاالله این پیروزی در تمام جبهه مقاومت به دست خواهد آمد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام خطاب به سران کشورهای اسلامی گفت: امروز سران کشورهای اسلامی باید به خود بیایند و فراموش نکنند که چه تعداد از سرزمین های آنها در دو جنگ سال های گذشته توسط رژیم صهیونیستی غصب شد. گذشته! اما امروز محور مقاومت در برابر آنها سپر شد. کشورهای اسلامی باید قدر این مقاومت را بدانند و جبهه ای متحد در مقابل این رژیم فاسد صهیونیستی تشکیل دهند و اجازه ندهند برادران خود در لبنان، غزه و یمن تنها بمانند.

با متشکرم ملت بزرگ ایران که همواره مدافع جبهه مقاومت بوده است، بیان کرد: امیدواریم این امر ادامه داشته باشد و آرزو داریم که نصرت الهی که وعده قطعی الهی است نصیب این عزیزان شود. هر چه زودتر ناظر و شاهد نابودی غده سرطانی صهیونیست ها در منطقه باشیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=401504

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.