افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

کشف 28 قبضه سلاح و دستگیری 52 سارق در دزفول

  • کد خبر : 197859
کشف 28 قبضه سلاح و دستگیری 52 سارق در دزفول

به گزارش رکنا، سرهنگ روح اله یااری زاده چهارشنبه شب افزود: این طرح با مشارکت یگان های انتظامی و هماهنگی با مقام قضایی برای ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی این شهرستان اجرا شد. وی با اشاره به دستاوردهای اجرای این طرح ادامه داد: حدود هفت کیلوگرم انواع مختلف. مواد مخدر در دزفول ۶ هزار انواع […]

به گزارش رکنا، سرهنگ روح اله یااری زاده چهارشنبه شب افزود: این طرح با مشارکت یگان های انتظامی و هماهنگی با مقام قضایی برای ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی این شهرستان اجرا شد.

وی با اشاره به دستاوردهای اجرای این طرح ادامه داد: حدود هفت کیلوگرم انواع مختلف. مواد مخدر در دزفول ۶ هزار انواع قرص روانگردان غیرمجاز و ۲۸ قبضه سلاح جنگی و شکاری کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی دزفول تصریح کرد: دستگیری 52 سارق، دستگیری 56 معتاد متجاهر و همچنین توقیف و اعزام 56 دستگاه خودرو و 19 دستگاه موتورسیکلت به پارکینگ به دلیل تخلف از جمله اقدامات انجام شده در این طرح بود.

سرهنگ یاری زاده با اشاره به رضایتمندی مردم از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان ادامه داد: متهمان دستگیر شده به همراه اموال مکشوفه و ضبط برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

به گزارش ایرنا، فرماندهی انتظامی دزفول همچنین از اجرای مراحل مختلف طرح ارتقای امنیت در این شهرستان در روزهای 22 آذر، 24 شهریور، 18 شهریور و 9 آذرماه سال جاری خبر داد و دستگیر شد.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نیز 30 دی ماه سال جاری کاهش نگرانی مردم از سرقت و معتادان متجاهر را در اولویت کاری پلیس اعلام کرد و تاکید کرد: پلیس در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

سردار احمدرضا رادان با بیان اینکه امسال سال سختی برای سارقان اموال مسروقه است افزود: اقدام قاطع برای دستگیری سارقان و سارقان و تعقیب کیفری آنها در تمام استان های کشور در دستور کار قرار دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=197859

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.