افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

کشف 19 دستگاه معدن غیرمجاز در شاهین دژ – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 406323
کشف 19 دستگاه معدن غیرمجاز در شاهین دژ – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، خسرو مرادشان افزود: از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور 19 دستگاه معدنچی شناسایی و جمع آوری غیر مجاز در سطح شهرستان. بیاورید و کاربران علاوه بر پرداخت خسارت به مراجع قضایی معرفی شدند. وی ادامه داد: با توجه به اینکه استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های ماینینگ ارز دیجیتال موجب ناپایداری برق […]

به گزارش خبرگزاری مهر، خسرو مرادشان افزود: از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور 19 دستگاه معدنچی شناسایی و جمع آوری غیر مجاز در سطح شهرستان. بیاورید و کاربران علاوه بر پرداخت خسارت به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های ماینینگ ارز دیجیتال موجب ناپایداری برق و آسیب به لوازم برقی شهروندان به‌ویژه در ساعات اوج مصرف می‌شود، این اداره کل از ابتدای سال جاری شناسایی و جمع‌آوری را جدی گرفته است. معدنچیان اقدام به فعالیت غیرمجاز و کشف 19 دستگاه استخراج غیرمجاز ارز در این شهرستان کرد.

مرادیان تصریح کرد: در خصوص روشنایی عمومی شهر در سه حوزه بهسازی، تعویض و تامین روشنایی عمومی عملیات انجام شده است و در مجموع بیش از یک هزار و 171 چراغ روشنایی برای این سه منطقه در مناطق شهری و روستایی تعویض، نصب و تعمیر شد. .

وی گفت: برای رفع، ساماندهی و اصلاح روشنایی معابر 150 دستگاه نورگیر وجود دارد. او من در برخی از مناطق تحت پوشش این اداره، به جای چراغ های سدیمی قدیمی، چراغ های LED باکیفیت نصب شد.

مرادیان افزود: از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه 21 کیلومتر از شبکه مس شهری و روستایی شاهین دژ تا کابل به طول انجامید. خودکنترلی تبدیل شده است

مدیر توزیع برق شاهین دژ افزود: افزایش ظرفیت ترانسفورماتور با هدف تقویت ولتاژ برق مشترکان، نصب کنتور درکشناسایی و تعویض کنتورهای معیوب از دیگر اقداماتی است که از ابتدای سال جاری در شاهین دژ انجام شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=406323

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.