افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 9 October , 2024
0

کشف 18 میلیارد ریال فرار مالیاتی در استان سمنان

  • کد خبر : 391063
کشف 18 میلیارد ریال فرار مالیاتی در استان سمنان

به گزارش خبرنگار بازار، حجت الاسلام علی اکبر رشیدزاده ظهر چهارشنبه در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه به همت سازمان بازرسی استان سمنان اظهار داشت: از ابتدای سال 1402 تا پایان نیمه اول سال 1403 18 میلیارد ریال فرار مالیاتی در استان سمنان کشف شد. وی با بیان اینکه برای استرداد این میزان مالیات […]

به گزارش خبرنگار بازار، حجت الاسلام علی اکبر رشیدزاده ظهر چهارشنبه در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه به همت سازمان بازرسی استان سمنان اظهار داشت: از ابتدای سال 1402 تا پایان نیمه اول سال 1403 18 میلیارد ریال فرار مالیاتی در استان سمنان کشف شد.

وی با بیان اینکه برای استرداد این میزان مالیات پرداخت نشده برگه تقدیمی صادر شده است افزود: در صورت اخذ این میزان مالیات اعتبارات خوبی به نقاط مختلف استان سمنان به ویژه برای مسائل عمرانی سرازیر می شود.

مدیرکل بازرسی استان سمنان با بیان اینکه معادن موجود در استان تعهداتی دارند که یکی از آنها واریز بخشی از درآمد خود در منطقه ای است که معدن در آن واقع شده است، گفت: در این زمینه بازرسی سازمان نیز ما را واریز می کند. وارد شد و متوجه شد یک میلیارد و 300 میلیون ریال حقوق معادن دولتی است که به استان مسترد نشده است که باید وصول شود.

رشیدزاده با بیان اینکه طبق قانون 15 درصد حقوق دولتی باید در استان و در همان شهرستانی که معدن در آن قرار دارد هزینه شود، تصریح کرد: بررسی های ما نشان می دهد که در نتیجه در بسیاری از معادن این اتفاق نیفتاده است. استان سمنان ورود جدی به این موضوع داشتیم.

وی با بیان اینکه در همین مدت یک میلیون و 854 هزار هکتار از اراضی استان در حوزه معدن رهاسازی شده است، گفت: کارهای مقدماتی خوبی انجام شده تا این میزان زمین به سرمایه گذاران جدید تحویل داده شود تا بتوانند کار کنند و کار کنند. در آنجا شغل ایجاد کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=391063

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.