افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
0

کشف گنج در املش گیلان 4 مرد را به دردسر انداخت/ گنج یاب داشتند

  • کد خبر : 412682
کشف گنج در املش گیلان 4 مرد را به دردسر انداخت/ گنج یاب داشتند

به گزارش رکنا، ولی جهانی اظهار داشت: حفاظت و نگهداری از آثار و ابنیه تاریخی و باستانی خط قرمز میراث فرهنگی است و در این اداره هیچ ابایی نداریم. مدیر کل میراث فرهنگی استان گیلان کشف 3 فلزیاب در شهر املش گزارش و اظهار داشت: با توجه به گزارش واصله از منابع محلی به ضابطان […]

به گزارش رکنا، ولی جهانی اظهار داشت: حفاظت و نگهداری از آثار و ابنیه تاریخی و باستانی خط قرمز میراث فرهنگی است و در این اداره هیچ ابایی نداریم.

مدیر کل میراث فرهنگی استان گیلان کشف 3 فلزیاب در شهر املش گزارش و اظهار داشت: با توجه به گزارش واصله از منابع محلی به ضابطان دادگستری عمومی و ویژه مستقر در پاسگاه و پایگاه کجید املش در ارتفاعات بهارکش و خصیل دشت شهرستان املش و انعکاس موضوع به ضابط ویژه قضایی و رئیس دادگستری شهرستان املش. نمایندگی شهرستان املش پس از دریافت دستور قضایی اکیپی متشکل از افسران عمومی و ویژه عازم محل مذکور در ارتفاعات کجید علیا شدند.

جهانی افزود: پس از توقف یک دستگاه خودرو مشکوک و انجام دستورات دادستانی شهرستان، ابتدا افراد مورد بازرسی قرار گرفتند و پس از بازرسی از صندوق عقب خودرو، دستگاه های فلزیاب، مینی لپ تاپ و سایر لوازم جانبی و اتصالات کشف و ضبط شد. .

وی از دستگیری 4 نفر در این رابطه خبر داد و افزود: متهمان با رعایت حقوق شهروندی به کلانتری منتقل و با تشکیل پرونده بازجویی و تشکیل پرونده مقدماتی.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان با تاکید بر اهمیت مشارکت مردم در حفظ و حراست از آثار تاریخی، تصریح کرد: این عملیات پس از دریافت خبر میراث بنان افتخاری تحت عنوان میراث فرهنگی بنان افتخاری انجام شد. عنوان مشارکت اجتماعی با هماهنگی دادستان شهرستان املش و حمایت نیروهای مستقر عمومی و انتظامی ویژه در کلانتری، پایگاه حفاظتی کجید و تعامل رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان تلاش . مقامات فوق منجر به حفاظت از میراث فرهنگی شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=412682

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.