افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

کشف مقبره دختر و نوجوان با جواهرات نفیس + جزئیات

  • کد خبر : 177592
کشف مقبره دختر و نوجوان با جواهرات نفیس + جزئیات

به گزارش رکنا، باستان شناسان در گورستانی 1400 ساله واقع در گورستان آنگلوساکسون در لینکلن شایر در شرق انگلستان، بقایای یک دختر و پسر نوجوان را به همراه جواهرات ظریف و نفیس کشف کردند. “لایو ساینس” نوشت که بقایای دو نفر که سن و رابطه آنها هنوز مشخص نیست، در حالی که در این گورستان […]

به گزارش رکنا، باستان شناسان در گورستانی 1400 ساله واقع در گورستان آنگلوساکسون در لینکلن شایر در شرق انگلستان، بقایای یک دختر و پسر نوجوان را به همراه جواهرات ظریف و نفیس کشف کردند.

“لایو ساینس” نوشت که بقایای دو نفر که سن و رابطه آنها هنوز مشخص نیست، در حالی که در این گورستان تاریخی مشخص شد که آنها در کنار هم و با بشقاب پسر در کنار کمر نوجوان دفن شده اند.

همچنین دو آویز کوچک طلا با سنگ های قیمتی و یک آویز نقره ظریف تزئین شده با کهربا دور سر و استخوان سینه نوجوان وجود داشت. در این قبر دو مهره شیشه‌ای آبی کوچک و یک سنجاق حلقه‌ای نیز کشف شد.

به گفته کارشناسان، اگرچه بسیاری از گورستان های آنگلوساکسون در لینکلن شایر شناسایی شده اند، اما بیشتر آنها ده ها سال پیش کاوش شده اند و در آن زمان توجه به اشیای تدفین به جای افرادی که در گورستان دفن شده اند، معطوف شده است.

باستان شناسان بقایای بیش از 20 نفر را در گورستانی که اخیراً حفاری شده است، کشف کردند. در این مقبره های واقع در این گورستان مجموعه متنوعی از اشیای تدفین ویژه متعلق به قرن ششم تا هفتم پس از میلاد دفن شده است که بر اساس آن باستان شناسان قدمت این گورستان را به دوره آنگلوساکسون بریتانیا (410 تا 1066) می دانند. تبلیغات).

دوره تقریباً 650 ساله آنگلوساکسون زمانی آغاز شد که لژیون‌های رومی و دولت‌های مدنی از بریتانیا عقب‌نشینی کردند و درها را به روی حملات پیکت‌ها (بومیان شمالی) اسکاتلند، اسکاتلندی‌های ایرلند باز کردند (تا سال 1400 پس از میلاد کلمه اسکاتلندی به معنای یک شخصی از ایرلند) و آنگلوساکسون ها از شمال آلمان و اسکاندیناوی باز شدند.

به گزارش میراث انگلیسی، موسسه خیریه ای که بر مکان های تاریخی انگلستان نظارت می کند، در حدود 500 پس از میلاد. C.، مهاجران ژرمنی در بسیاری از مناطق بریتانیا ساکن شده بودند. دوره آنگلوساکسون در سال 1066 با “نبرد هستینگز” به پایان رسید که در نتیجه “دوک ویلیام نرماندی” تاج و تخت انگلیس را از پادشاه “هارولد دوم” گرفت.

باستان شناسان در مجموع 250 شیء آنگلوساکسون از جمله چاقو، جواهرات و سفال را در این گورستان کشف کردند. این اشیاء تاریخی و کسانی که با آنها دفن شده اند در بالای گودالی مدور قرار داشتند که قدمت آن به «عصر مفرغ» (2300 تا 800 قبل از میلاد) می رسد، بنابراین می توان مدفن را در این منطقه دایر دانست. مدت ها قبل از دوره “آنگلوساکسون”.

کارشناسان به بررسی ارتباط احتمالی کودک و نوجوان ادامه خواهند داد تا با فرهنگ افراد مدفون در این گورستان بیشتر آشنا شوند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=177592

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.