افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
2

کشف مزرعه ماینینگ ارز دیجیتال در حمیدیه

  • کد خبر : 303839
کشف مزرعه ماینینگ ارز دیجیتال در حمیدیه

به گزارش رکنا، محمد فراتی با بیان اینکه این تعداد دستگاه در روستای حمدان سلجاه شهرستان حمیدیه کشف و ضبط شد، گفت: با تماس برخی از شهروندان مبنی بر وقوع نوسانات ولتاژ برق در این منطقه، با شناسایی محل. و همکاری نمایندگان پلیس امنیت اقتصادی این مزرعه کشف شد و مشکل نوسان برق حل شد. […]

به گزارش رکنا، محمد فراتی با بیان اینکه این تعداد دستگاه در روستای حمدان سلجاه شهرستان حمیدیه کشف و ضبط شد، گفت: با تماس برخی از شهروندان مبنی بر وقوع نوسانات ولتاژ برق در این منطقه، با شناسایی محل. و همکاری نمایندگان پلیس امنیت اقتصادی این مزرعه کشف شد و مشکل نوسان برق حل شد.

فراتی افزود: شهروندان می توانند گزارش دهند ماینرهای غیرمجاز از طریق اپلیکیشن برق من، سامانه اینترنتی www.tavanir.org.ir/samaat و همچنین با شماره گیری 121 و 1521 گزارش ورود به اماکن غیر مجاز را ثبت کنید. استخراج ارزهای دیجیتال اقدام کند

وی با اشاره به صرفه جویی و مدیریت مصرف برق در کلانشهر اهواز ادامه داد: صنعت برق اعم از تولید، انتقال و توزیع به صورت 24 ساعته برای حفظ شبکه برق کار می کند تا در فصل گرما قطعی برق نداشته باشد. . .

مدیر کل شرکت توزیع نیروی برق اهواز با بیان اینکه دستیابی به برق پایدار بدون خاموشی تنها با همکاری مشترکان امکان پذیر است، خاطرنشان کرد: در ساعات اوج مصرف وسایل غیرضروری مانند ماشین لباسشویی، جاروبرقی، اتو و … قابل رفع است. برای مشاهده یک شبکه پایدار یک خنک کننده اضافی اضافه کنید.

پیش از این پول مجازی (بیت کوین) با استفاده از رایانه های خانگی تولید می شد، اما در سال های اخیر دستگاه های خاصی برای استخراج این پول مجازی (ماینر) ساخته شده است که واردات و استفاده از آن در ایران ممنوع است.

علی رنگکش

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=303839

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.