افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

کشف جسد مرد مفقود شده پس از درگیری خانوادگی در جنوب تهران

  • کد خبر : 368872
کشف جسد مرد مفقود شده پس از درگیری خانوادگی در جنوب تهران

به گزارش رکنا، چندی پیش زن جوانی هراسان به یکی از کلانتری های جنوب تهران رفت و زمانی که مقابل افسر کشیک قرار گرفت گفت: شوهرم به نام هوشنگ که 42 سال سن دارد. قدیمی، چپ طبق روال روزانه خود به خانه برود، اما هرگز برنگشت. تلفن همراهش هم خاموش است و آشنایانش از او […]

به گزارش رکنا، چندی پیش زن جوانی هراسان به یکی از کلانتری های جنوب تهران رفت و زمانی که مقابل افسر کشیک قرار گرفت گفت: شوهرم به نام هوشنگ که 42 سال سن دارد. قدیمی، چپ طبق روال روزانه خود به خانه برود، اما هرگز برنگشت. تلفن همراهش هم خاموش است و آشنایانش از او خبر ندارند. لطفا کمک کنید.

پس از طرح شکایت و تشکیل پرونده، رسیدگی به این پرونده به دستور رئیس دادگاه صنعتگر صادر شد. بازپرس ویژه قتل بازپرس شعبه هشتم بازپرسی دادسرایی فراخوانده شد و با توجه به وقوع این جنایت، تیمی از مجرب ترین کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ وارد عمل شدند.

تماس مشکوک در محل کار

کارآگاهان در اولین اقدام از فقدانی در سازمان های مددکاری اجتماعی و بیمارستان های کشور جویا شدند که هیچ ردی از وی پیدا نکردند.

در مرحله بعد تیم جنایی به محل کار مرد گمشده رفته و به همکاران وی حمله کردند. یکی از همکارانش گفت: هوشنگ مشغول کارش بود که ناگهان فردی با تلفن همراهش تماس گرفت و با او درگیری لفظی پیدا کرد. دقایقی بعد هوشنگ با فرد پشت خط درگیر شد و به سرعت شرکت را با ماشینش ترک کرد.

دستگیری 2 مظنون پرونده مرد گمشده

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در این شعبه تحقیقاتی با اقدامات گسترده مخابراتی دریافتند که فقدانی با دو تن از بستگان خود مشکلات خانوادگی فراوانی دارد و روزی که فقدانی با آنها درگیر شده است. تلفن

با دریافت این اطلاعات بسیار مهم، کارآگاهان بلافاصله به منزل متهمان که پدر و پسر هستند مراجعه و در عملیاتی هماهنگ آنها را دستگیر کردند.

اعتراف به درگیری با مفقودی

پدر خانواده در جریان تحقیقات گفت: هوشنگ مدام در مشکلات خانوادگی ما دخالت می کرد و من در این موضوع با او اختلاف داشتم. روز حادثه پسرم با هوشنگ تماس گرفت و پس از مشاجره تلفنی با او در یکی از محله های جنوب تهران درگیر شد.

متهم گفت: ساعتی بعد هوشنگ که حالت عادی نداشت و قمه در دست داشت به محل درگیری رسید. او مرا تهدید کرد و مجبورم کرد با ماشینش به مسافرت بروم. در ماشین قصد داشتم او را آرام کنم که ناگهان پسرم با موتورسیکلت و دوستانش در محل حاضر شد اما در یک لحظه هوشنگ پا بر روی پدال گاز گذاشت و به سمت فلکه نهم حرکت کرد و تعقیب و گریز طولانی انجام شد.

وی ادامه داد: نزدیک پلازا 9 بودیم که پسرم با موتور سیکلت خود به نرده کنار میدان برخورد کرد. پس از این تصادف پسرم با چوب به ماشین هوشنگ حمله کرد. بعداً هوشنگ که قمه در دست داشت از ماشین پیاده شد و از میان جمعیت و ترافیک سنگین بزرگراه نواب فرار کرد. بعد از این دعوا ماشین او را به خانه خود بردیم. از آن به بعد دیگر او را ندیدیم.

جسد مفقود شده پیدا شد

تحقیقات ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان دریافتند فردای درگیری جسد ناشناس مرد جوانی با ظاهر هوشنگ در چند متری محل درگیری و پای پل خودرویی حوالی پلازا 9 کشف شد. منطقه که بر اساس تحقیقات انجام شده بر اثر سقوط سقوط کرده است.

به این ترتیب همسر هوشنگ برای شناسایی جسد به پزشکی قانونی کهریزک رفت و وی پس از مشاهدات اولیه تایید کرد که جسد کشف شده متعلق به همسرش است.

سقوط از روی پل هنگام فرار از یک دعوا

تحقیقات ادامه داشت تا اینکه کارشناسان پزشکی قانونی با شواهد متعدد تایید کردند که متوفی بر اثر برخوردهای متعدد با جسم سخت جان باخته است که فرضیه سقوط از روی پل هنگام فرار از دست تیم جنایی را تقویت کرد.

علاوه بر این، طی بررسی‌های دقیقی که چندین ماه ادامه داشت، اشاره‌ای به این موضوع وجود داشت قتل این پدر و پسر با هوشنگ تماسی نداشتند و متهمان پرونده با دستور بازپرس جنایی تا تصمیم نهایی آزاد شدند.

تحقیقات جنایی برای روشن شدن زوایای پنهان این پرونده همچنان ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=368872

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.