افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

کشف جسد مرد تهرانی در اتوبان ساوه / با ضربات چاقو + عکس صحنه جنایت

  • کد خبر : 176472
کشف جسد مرد تهرانی در اتوبان ساوه / با ضربات چاقو + عکس صحنه جنایت

به گزارش خبرنگار رکنا، این خبر ساعت 5 صبح پنجشنبه 30 دی ماه منتشر شد. جسد مردی به کلانتری 179 خلیج فارس معرفی شد که بلافاصله تیم پلیسی با بازپرس ویژه تحت تعقیب قرار گرفتند. آدم کشی به محل حادثه اعزام شدند. با حضور بازپرس محمد مهدی برائه از بند 3 بازپرسی دادسرای امور جنایی […]

به گزارش خبرنگار رکنا، این خبر ساعت 5 صبح پنجشنبه 30 دی ماه منتشر شد. جسد مردی به کلانتری 179 خلیج فارس معرفی شد که بلافاصله تیم پلیسی با بازپرس ویژه تحت تعقیب قرار گرفتند. آدم کشی به محل حادثه اعزام شدند.

با حضور بازپرس محمد مهدی برائه از بند 3 بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران و آغاز تحقیقات مقدماتی مشخص شد متوفی مردی 55 ساله به هویت معلوم است که بنا به اعلام اورژانس. کارکنان، ساعتی قبل از کشف جسد جان باختند.

در مرحله بعد پس از بررسی صحنه جنایت مشخص شد مقتول راننده کامیونی بوده که از کرمانشاه به سمت تهران در حرکت بوده و به نظر می رسد پس از توقف خودروی وی با ضربات متعدد چاقو مورد حمله قرار گرفته و جراحات وی نیز بوده است. به وضوح قابل مشاهده است. روی جسد مشخص شده است.

با ادامه تحقیقات و گزارشات کارشناسی و تماس با خانواده مقتول، بازپرس بارا اطلاع پیدا کرد که در آخرین تماس ساعت 4 صبح با همسرش از رفتن به خانه خبر داده و پس از آن تلفن وی خاموش شده است. . آنچه افسران پلیس می دانستند. جسد وی در اطراف بزرگراه تهران ساوه کشف و گزارش اعلام شد.

به گفته بازپرس پرونده، بر روی بدن این مقتول 3 جراحت مهلک و یک زخم دفاعی کشف شد که در جریان درگیری برای دفاع از خود مقاومت می کرد.

در ادامه بازپرس محمدمهدی برائه از شعبه سوم دادسرای جنایی دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر و بررسی زوایای مخفی پورنده و شناسایی عاملان این جنایت را در دستور کار تحقیقاتی قرار داد. کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=176472

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.