افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
0

کشف جسد زن جوان در کمد دیواری در جنوب تهران

  • کد خبر : 410036
کشف جسد زن جوان در کمد دیواری در جنوب تهران

به گزارش خبرآنلاین، ظهر جمعه 13 آبان ماه مردم از کشف جسد زن جوانی در یکی از روستاهای قیامدشت به مرکز فوریت های پلیسی 110 خبر دادند. تسنیم در خبری نوشت: در پی اعلام این خبر، تیمی از با سابقه ترین کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران در محل حادثه حاضر شدند و با جسد […]

به گزارش خبرآنلاین، ظهر جمعه 13 آبان ماه مردم از کشف جسد زن جوانی در یکی از روستاهای قیامدشت به مرکز فوریت های پلیسی 110 خبر دادند.

تسنیم در خبری نوشت: در پی اعلام این خبر، تیمی از با سابقه ترین کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران در محل حادثه حاضر شدند و با جسد زن جوان افغانستانی که در داخل خانه به قتل رسیده بود، برخورد کردند. یک کمد . همچنین تحقیقات اولیه نشان داد مقتول در جای دیگری قربانی شده و عاملان جنازه ابتدا جسد را در کمد قرار داده و به شهرک مورد نظر منتقل کردند.

تیم جنایی که در جریان تحقیقات متوجه وجود دوربین های مداربسته در اطراف شهرک شده بودند، تصاویر خود را بررسی کردند و در این شعبه از تحقیقات مشخص شد 3 جوان اقدام به انتقال جسد با خودروی ون کرده اند.

با کسب این اطلاعات مهم، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با استعلام پلاک خودروی وانت و انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده، هویت 3 مرد جوان را شناسایی و موفق به دستگیری آنها شدند.

با تکمیل تحقیقات صحنه جنایت و دستگیری تنها متهمان پرونده، کارآگاهان مأمور شدند تا با اقدامات اطلاعاتی به تحقیقات خود در رابطه با این پرونده ادامه دهند.

جسد مقتول برای بررسی های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل و متهمان برای روشن شدن ابعاد پنهان پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

۴۷۲۳۶

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=410036

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.