افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

کشف جسد زن جوان در اتوبان آزادگان

  • کد خبر : 381132
کشف جسد زن جوان در اتوبان آزادگان

به گزارش صبحگاهی، در ابتدای فروردین 1400 مرد جوانی به نام بهروز با مراجعه به پلیس آگاهی یکی از شهرهای جنوبی کشور مدعی شد همسرش را در خانه اش در تهران کشته است. پس از این اظهارات، پلیس او را دستگیر و صحت اظهاراتش را از پلیس تهران جویا شد و مشخص شد 24 ساعت […]

به گزارش صبحگاهی، در ابتدای فروردین 1400 مرد جوانی به نام بهروز با مراجعه به پلیس آگاهی یکی از شهرهای جنوبی کشور مدعی شد همسرش را در خانه اش در تهران کشته است.

پس از این اظهارات، پلیس او را دستگیر و صحت اظهاراتش را از پلیس تهران جویا شد و مشخص شد 24 ساعت قبل از حضور این مرد در کلانتری، گزارش کشف جسد زن جوانی به نام مریم حوالی بزرگراه آزادگان در سامانه پلیس ثبت شد. و جسد به دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شده است.

در ادامه با توجه به اینکه قتل در تهران رخ داده است، متهم برای رسیدگی به پرونده خود به تهران منتقل و مورد بازجویی قرار گرفت.

وی در توضیح ماجرا گفت: 15 سال پیش با همسر اولم ازدواج کردم و یک دختر دارم اما زندگی مشترک ما حدود 11 سال طول کشید و از هم جدا شدیم. حضانت دخترم را هم داشتم. تا اینکه 6 ماه بعد از جدایی با زنی به نام مریم در اینستاگرام آشنا شدم. او گفت که از شوهرش جدا شده و در خانه مادرش زندگی می کند. چند ماهی با هم در ارتباط بودیم و کم کم به هم علاقه مند شدیم و چون احساس می کردم نقاط مشترک زیادی داریم به او پیشنهاد ازدواج دادم.

وی ادامه داد: او موافقت کرد، اما وقتی به خانواده اش گفت، برادران و خواهرانش به شدت مخالفت کردند. با این حال مریم جلوی آنها ایستاد و گفت تا کی باید در خانه مادرم زندگی کنم. اگر روزی مادرم رفت مرا از این خانه بیرون می کنی تا ارثت را بگیرم و آواره شوم. بالاخره خانواده اش راضی شدند و با هم ازدواج کردیم.

متهم بیان کرد: حدود 3 سال از ازدواجمان می گذشت و در این مدت هم روزهای خوب و هم روزهای بد را سپری کردیم. تا اینکه روز حادثه در حالی که دخترم در اتاقش بود، من و مریم بر سر موضوعی با هم اختلاف داشتیم و نتوانستم خودم را کنترل کنم و با سرم به صورت همسرم زدم. بعد مشت زدم تا بیهوش روی زمین افتاد. چون عصبانی بودم او را به حمام بردم و گلویش را فشار دادم اما ناگهان به خودم آمدم و متوجه شدم چه اشتباهی کرده ام.

وی افزود: از آنجایی که کار تمام شده بود، جسد مریم را سوار ماشینم کردم و او را کنار اتوبان آزادگان گذاشتم و سپس به خانه برگشتم. آنقدر پشیمان شدم که تصمیم گرفتم خودم را تسلیم کنم، اما نگران سرنوشت دخترم بودم. بنابراین دخترم را به شهر محل زندگی پدر و مادرم بردم و آنها را تحویل دادم و سپس به پلیس رفتم و خودم را معرفی کردم.

پس از اعتراف صریح متهم، وی برای بازسازی صحنه جنایت به منزلش منتقل شد.

در این میان پزشکی قانونی در گزارشی اعلام کرد: علت مرگ ضربه مغزی بر اثر اصابت جسم سخت بوده و شواهد نیز نشان می دهد که متوفی نیز مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.

با تکمیل تحقیقات، کیفرخواست برای بهروز به اتهام قتل عمد و جراحات غیر مؤثر در قتل صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.

ما مخالف این ازدواج بودیم

در ابتدای جلسه برادر بزرگ مقتول تنها فردی بود که به عنوان قیم در دادگاه حاضر شد.

او به سمت جایگاه رفت و گفت: وقتی فهمیدیم مریم قرار است با بهروز ازدواج کند، مخالفت کردیم چون خواهرم یک بار در زندگی اش شکسته و زخمی شده بود و نمی خواستیم دوباره مشکلی برایش پیش بیاید، اما او اصرار داشت ازدواج کند. .

وی افزود: اکنون همسرش او را به طرز فجیعی کشت و من می خواهم انتقام بگیرم. البته به غیر از من 8 خواهر و برادر دیگر هم دارم که به دلیل شهرنشینی نتوانستند در جلسه شرکت کنند.

مریم زن خوبی بود

سپس متهم به جایگاه رفت و گفت: من و مریم در طول 3 سال زندگی مشترک فراز و نشیب های زیادی را تجربه کردیم. اما روز حادثه حرفی زد که کنترلم را از دست داد. مریم زن خوبی بود و با فرزندم مثل یک مادر رفتار می کرد، اما گاهی اوقات طوری رفتار می کرد که من را عصبی می کرد.

وی ادامه داد: باور کنید نمی خواستم او را بکشم. من مریم را دوست داشتم و در لحظه عصبانیت این کار را انجام دادم و اکنون پشیمانم و از پدر و مادرم می خواهم که مرا ببخشند.

در پایان جلسه قضات برای صدور حکم وارد دادگاه شدند. ضمناً مقرر شد کلیه خواهران و برادران مقتول به عنوان قیم درخواست خود را جهت صدور رأی به دادگاه ارسال نمایند.

منبع: ایران




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=381132

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.