افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
0

کشتی گیران ایران در آستانه مسابقات جهانی چه گفتند؟

  • کد خبر : 411656
کشتی گیران ایران در آستانه مسابقات جهانی چه گفتند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مسابقات جهانی کشتی فرنگی در اوزان غیر المپیکی در تیرانا پایتخت آلبانی برگزار می شود. در آستانه این رقابت ها شمشیربازان ایرانی صحبت کردند. دامرز امیدوارم مدال برنز سال گذشته را به طلا تبدیل کنم ملی پوش وزن 55 کیلوگرم کشورمان گفت: مردم برای ما دعا کنند تا بتوانیم پرچم کشورمان […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مسابقات جهانی کشتی فرنگی در اوزان غیر المپیکی در تیرانا پایتخت آلبانی برگزار می شود. در آستانه این رقابت ها شمشیربازان ایرانی صحبت کردند.

دامرز امیدوارم مدال برنز سال گذشته را به طلا تبدیل کنم

ملی پوش وزن 55 کیلوگرم کشورمان گفت: مردم برای ما دعا کنند تا بتوانیم پرچم کشورمان را به اهتزاز در آوریم.

پویا دودمارس نماینده وزن 55 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت های وزن غیرالمپیکی جهان در آلبانی پیش از حضور در این مسابقات گفت: سال گذشته مدال برنز مسابقات جهانی را کسب کردم، امیدوارم بتوانم این کار را انجام دهم. امسال این مدال را کسب کنید و آن را به طلا تبدیل کنید.

وی تصریح کرد: حریفان آذربایجانی، روسی و ترکیه ای خوب هستند و انشاالله به فینال می رسم و می توانم الدانیز عزیزلی قهرمان جهان را شکست دهم و عنوان قهرمانی را کسب کنم.

دودمارس در پایان یادآور شد: مردم برای تیم های کشتی دعا کنند تا بتوانیم پرچم کشورمان را به اهتزاز در آوریم.

محمدی: به دنبال جبران شکست پارسال هستم

ایمان محمدی نماینده وزن 63 کیلوگرم کشتی فرنگی رقابت های نونهالان جهان در آلبانی گفت: سال گذشته به دلیل ضعف تاکتیکی مغلوب شدم و بدون مدال ماندم.

وی اعلام کرد: انشاالله امسال سعی می کنم با رفع نقاط ضعفم ناکامی سال گذشته را جبران کنم و امیدوارم با یک مدال زیبا دل مردم ایران را شاد کنم.

محمدی درباره حریفان خود خاطرنشان کرد: کشتی گیر گرجستانی رقیب اصلی من است و در سه سال اخیر سه بار به فینال رسیده است. علاوه بر این، کشتی گیران ارمنستان و ژاپن نیز خوب هستند.

راهنمایی: کسانی که در بازی های المپیک حضور نداشتند به آلبانی آمده اند

محمدرضا گرا، دارنده مدال طلای المپیک و جهان در کشتی و نماینده وزن 72 کیلوگرم کشورمان در رقابت های جهانی وزن غیرالمپیکی آلبانی گفت: مسابقات جهانی همیشه سخت است و سطح این رقابت ها سال نیز بسیار بالا است.

وی ادامه داد: امسال همه کسانی که نتوانستند به المپیک برسند نیز به هر حال وزن خود را برای حضور در مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی تغییر دادند و این موضوع کار را برای همه سخت خواهد کرد.

گارا درباره حضورش در آلبانی گفت: بعد از اینکه نتوانستم در بازی های المپیک شرکت کنم، تصمیم گرفتم به یک وزن بالاتر بروم و در مسابقات جهانی دسته 72 کیلوگرم شرکت کنم.

وی در خصوص وضعیت خود اظهار داشت: خدا را شکر در شرایط خوبی هستم و تمرینات مناسب را پشت سر گذاشته ام. امیدوارم لطف خدا شامل حالم شود و بتوانم تمام تلاشم را روی تشک کشتی بگذارم.

253 258

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=411656

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.