افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

کشتی زنجان جای پیشرفت دارد – خبرگزاری بعلاوه اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 280125
کشتی زنجان جای پیشرفت دارد – خبرگزاری بعلاوه اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر محسن افشارچی پهلوان تختی بعدازظهر پنج شنبه در مراسم افتتاحیه چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام جهانی که در سالن 6 هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار شد، گفت: برگزاری جشن “چنین رویدادهایی در زنجان کمک شایانی به مردم می کند”. توسعه ورزش در استان.» وی […]

به گزارش خبرنگار مهر محسن افشارچی پهلوان تختی بعدازظهر پنج شنبه در مراسم افتتاحیه چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام جهانی که در سالن 6 هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار شد، گفت: برگزاری جشن “چنین رویدادهایی در زنجان کمک شایانی به مردم می کند”. توسعه ورزش در استان.»

وی با بیان اینکه با نگاهی به سطح مسابقات می توان دریافت که تلاش ها و رایزنی های زیادی برای اخذ این میزبانی انجام شده است، خاطرنشان کرد: بدون شک اگر از این میزبانی به درستی استفاده کنیم می تواند نقطه شروعی برای توسعه شهر زنجان باشد. تقلا.

این مسئول تاکید کرد شک نکن کشتی در زنجان جای پیشرفت دارد، ادامه داد: زنجان دارای جوانان مستعدی در رشته های مختلف به ویژه کشتی است که امیدواریم ورزشکاران با استعداد خود نقش ارزنده ای در پیشرفت مسابقات قهرمانی ورزش استان داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان ضمن تشکر از علاقه مندان به کشتی و حضور در سالن مسابقات خاطرنشان کرد: برای اینکه بتوانیم چنین رویداد مهمی را در زنجان برگزار کنیم عوامل زیادی به صورت 24 ساعته تا این مهم تلاش کردند. رویداد تکمیل شد.” رسیدن

جواد بازرگان با یادآوری اینکه هیئت کشتی استان زنجان از ماه ها قبل تلاش زیادی برای میزبانی این مسابقات انجام داد، اظهار کرد: همه استان ها در تلاش هستند تا امتیاز میزبانی این گونه مسابقات را به دست آورند و این نشان دهنده موفقیت ورزش زنجان در میزبانی این گونه مسابقات است. این یک مسابقه است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=280125

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.