افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

کشتی حامل 30 هزار تن گندم در بندر شهید رجایی هرمزگان پهلو گرفت.

  • کد خبر : 357108
کشتی حامل 30 هزار تن گندم در بندر شهید رجایی هرمزگان پهلو گرفت.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان. حسین عباس نژاد وی روز دوشنبه اظهار داشت: این محموله گندم مربوط به اداره بازرگانی و غلات هرمزگان است که پس از انجام تشریفات قانونی آماده تخلیه و حمل به مقاصد مورد نیاز است. وی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون […]

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان. حسین عباس نژاد وی روز دوشنبه اظهار داشت: این محموله گندم مربوط به اداره بازرگانی و غلات هرمزگان است که پس از انجام تشریفات قانونی آماده تخلیه و حمل به مقاصد مورد نیاز است.

وی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون سه فروند کشتی حامل 173 هزار و 931 تن گندم به عنوان کالای استراتژیک وارد بندر شهید رجایی شد.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی تصریح کرد: از مبادی ورودی سه کشتی شناور حامل گندم در این بندر امسال 112 هزار تن به سرزمین اصلی وارد شد که 61 هزار تن آن در بندر مستقر است. . و در حال دانلود است.

عباس نژاد مجموع واردات گندم از ابتدای امسال توسط سه فروند شناور شناور وارد بندر شهید رجایی هرمزگان را 173 هزار و 931 تن اعلام کرد.

وی با اشاره به پهلوگیری 9 فروند شناور در این مدت گفت: در مجموع 424 هزار و 389 تن کالای اساسی وارد بندر شهید رجایی شد که بیشتر این کالاها مربوط به گندم (173 هزار و 931 تن) و نفت (86) است. هزار و 988 تن برای 2 کشتی شناور).

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان اعلام کرد: در مجموع سال گذشته 21 فروند کشتی حامل کالاهای اساسی در بندر شهید رجایی پهلو گرفتند که از این تعداد 10 کشتی حامل گندم بودند.

بندر شهید رجایی یکی از مهم ترین مبادی ورودی کالاهای اساسی کشور محسوب می شود که در حال حاضر دارای 18 انبار سرپوشیده با ظرفیت بیش از 350 هزار تن، 6 اسکله برای کالاهای اساسی و همچنین سه پایانه کشتیرانی است. ذخیره سازی روغن خوراکی محصولات با ظرفیت 370 هزار تن.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=357108

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.