افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

کشتی حامل 2500 تلویزیون خارجی قاچاق توقیف شد – خبرگزاری بعلاوه اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 370440
کشتی حامل 2500 تلویزیون خارجی قاچاق توقیف شد – خبرگزاری بعلاوه اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی قهرمانی رئیس دیوان عالی استان هرمزگان گفت: در راستای حمایت از تولید داخلی و با عنایت به تاکید قوه قضائیه مبنی بر لزوم رسیدگی به انواع قاچاق کالا با هدف با برخورد به پایگاه های مالی قاچاقچیان، یک فروند هواپیمای شناور حامل دو هزار و پانصد تلویزیون خارجی قاچاق در […]

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی قهرمانی رئیس دیوان عالی استان هرمزگان گفت: در راستای حمایت از تولید داخلی و با عنایت به تاکید قوه قضائیه مبنی بر لزوم رسیدگی به انواع قاچاق کالا با هدف با برخورد به پایگاه های مالی قاچاقچیان، یک فروند هواپیمای شناور حامل دو هزار و پانصد تلویزیون خارجی قاچاق در آب های خلیج فارس کشف و توقیف شد.

وی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی اخبار واصله مبنی بر ورود یک لنج چوبی 600 تنی حامل کالای قاچاق بدون مجوز به آب های اطراف شهرستان پارسیا، بررسی این موضوع در دستور کار مسئولان بندرلنگه قرار گرفت. پایگاه دریایی

قهرمانی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی، فنی و پلیسی توسط ماموران مشخص شد شناور مذکور اقدام به حمل کالای قاچاق می کند، بنابراین با هماهنگی های لازم و صدور دستورات قضایی، رئیس دفتر قضایی شهرستان پارسیا به منطقه اقداماتی را برای مصادره کشتی متخلف انجام داد.

رئیس دیوان عالی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: در بازرسی از کشتی توقیف شده بیش از 2500 تلویزیون خارجی قاچاق توقیف شد که اقلام مجاز ملوانان نبوده و غیرقانونی تلقی می شود.

وی یادآور شد: شناور متخلف به همراه کالای غیرمجاز با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذیصلاح شده است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در ادامه افزود: استان هرمزگان بر اساس آمار در کشف محموله های قاچاق و مبارزه بی امان با قاچاقچیان بسیار موفق بوده و در این زمینه رتبه ممتازی را در کشور کسب کرده است.

وی تاکید کرد: مبارزه با قاچاق کالا شرط اجرای اقتصاد مقاومتی است و برای ایجاد بستر رشد تولید و اشتغال باید فضای اقتصادی کشور را برای قاچاقچیان ناامن کرد با برنامه ریزی و اقدامات مناسب، منافع قاچاق را به نفع ریسک پذیری بیشتر و به ضرر قاچاقچیان متعادل می کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=370440

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.