افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
2

کشتی جنگی آمریکایی را در دریای سرخ هدف قرار می دهیم.

  • کد خبر : 192016
کشتی جنگی آمریکایی را در دریای سرخ هدف قرار می دهیم.

به گزارش بازار، یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد: نیروی دریایی کشورمان ناو آمریکایی یو اس اس گراویلی را در دریای سرخ با موشک شلیک کرد. وی افزود: تمامی ناوهای جنگی آمریکایی و انگلیسی در دریای سرخ و دریای عرب که در حمله به کشورمان شرکت می کنند، هدف نیروهای ما هستند. سخنگوی […]

به گزارش بازار، یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد: نیروی دریایی کشورمان ناو آمریکایی یو اس اس گراویلی را در دریای سرخ با موشک شلیک کرد.

وی افزود: تمامی ناوهای جنگی آمریکایی و انگلیسی در دریای سرخ و دریای عرب که در حمله به کشورمان شرکت می کنند، هدف نیروهای ما هستند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن تصریح کرد: با توجه به حق دفاع از کشور و ملت ما و تاکید بر ادامه حمایت یمن از فلسطین، ناوهای جنگی آمریکایی و انگلیسی مورد حمله قرار خواهند گرفت.

یحیی ساری تاکید کرد: نیروهای ما اصرار دارند تا زمان پایان جنگ غزه و رفع محاصره، مانع از حرکت کشتی‌ها یا کشتی‌های اسرائیلی در حال حرکت به سمت بنادر فلسطین اشغالی شوند.

آمریکا و انگلیس صبح روز 21 ژانویه در پی قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل به مواضع ارتش یمن حمله کردند. این حملات پس از آن صورت گرفت که ارتش یمن در حمایت از مقاومت مردم فلسطین در نوار غزه به چندین کشتی یا کشتی صهیونیستی حامل کالا به مقصد سرزمین های اشغالی در دریای سرخ و تنگه باب المندب حمله کرد.

نیروهای ارتش یمن متعهد شده اند تا زمانی که رژیم صهیونیستی حملات خود به غزه را متوقف کند، به حمله به کشتی های این رژیم یا کشتی های عازم سرزمین های اشغالی در دریای سرخ ادامه خواهند داد.

نیروهای ارتش یمن تاکید کرده اند که دریانوردی در خلیج عدن و دریای سرخ برای سایر کشتی ها رایگان است و از امنیت کامل برخوردار است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=192016

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.