افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
0

کشتی آزاد امیدهای جهان؛ رضایی از صعود به رده بندی بازماند

  • کد خبر : 410250
کشتی آزاد امیدهای جهان؛ رضایی از صعود به رده بندی بازماند

به گزارش ایرنادیدار برگشت پنج وزن نخست کشتی فرنگی زیر 23 سال قهرمانی جهان ظهر امروز (شنبه) در شهر تیرانا آلبانی برگزار شد. در وزن 74 کیلوگرم علی رضایی در دور اول مقابل کوتا تاکاهاشی از ژاپن با نتیجه 11 بر 3 شکست خورد و به لطف حضور این مبارز در مبارزه فینال، رضایی به […]

به گزارش ایرنادیدار برگشت پنج وزن نخست کشتی فرنگی زیر 23 سال قهرمانی جهان ظهر امروز (شنبه) در شهر تیرانا آلبانی برگزار شد.

در وزن 74 کیلوگرم علی رضایی در دور اول مقابل کوتا تاکاهاشی از ژاپن با نتیجه 11 بر 3 شکست خورد و به لطف حضور این مبارز در مبارزه فینال، رضایی به گروه بازنده ها راه یافت. وی در این گروه در اولین دیدار برادلی فولمر استرالیایی را 10 بر صفر شکست داد. وی در دور بعد مقابل میشل مسنبرینک از آمریکا با نتیجه 16 بر 7 شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

شب گذشته در پایان دیدارهای مقدماتی و نیمه نهایی پنج وزن برتر، امیرحسین فیروزپور در 92 کیلوگرم و امیررضا معصومی در 125 کیلوگرم به فینال راه یافتند و ابراهیم خاوری در دیدار رده بندی برای مدال برنز خواهد رفت. در 61 کیلو

دیدارهای رده بندی و فینال پنج وزن اول امشب ساعت 19:30 برگزار می شود.

همچنین مسابقات پنج وزن دوم در نییز آمورس برگزار شد که نماینده ایران در دور اول سه پیروزی به دست آورد.

در وزن 57 کیلوگرم علی مومنی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف برنده دوئل مانوئل خانزرسیان از ارمنستان و واسف باخیروف از جمهوری آذربایجان می رود.

در وزن 65 کیلوگرم عباس ابراهیم زاده در دور نخست مقابل ماتیاس مونز رامیر از شیلی با نتیجه 10 بر صفر به برتری رسید. او در دور بعد با برنده دیدار می کند: هانا از باهاما و اوتیناشویلی از گرجستان.

در وزن 70 کیلوگرم علی خرمدل پس از استراحت در دور نخست به مصاف کنستانتین چیریلف برنده از مولداوی و گاتیکا از شیلی در دور دوم می رود.

در وزن 79 کیلوگرم مهدی یوسفی در دور نخست با نتیجه 11 بر صفر اوون مارتین از کانادا را شکست داد. وی در دور دوم به مصاف برنده دیدار اوکان تهتاجی از ترکیه و رافائلی از ایتالیا خواهد رفت.

در وزن 97 کیلوگرم مهدی حاجیلویان در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر اصلان آباکاروف از آذربایجان را شکست داد. او در دور دوم به مصاف ماسوما آندن آمریکایی می رود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=410250

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.