افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
0

کشته شدن 5 نظامی صهیونیست در جنوب لبنان / 13 هزار سرباز ذخیره صهیونیست برای بازگشت به جنگ نام نویسی کردند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 409081
کشته شدن 5 نظامی صهیونیست در جنوب لبنان / 13 هزار سرباز ذخیره صهیونیست برای بازگشت به جنگ نام نویسی کردند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، منابع رسانه ای رژیم صهیونیستی از تلفات جدید ارتش این رژیم در نبردهای جنوب لبنان خبر دادند. این رسانه ها از کشته شدن پنج نظامی دیگر صهیونیست شب گذشته در نبردهای جاری در جنوب لبنان خبر دادند. رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که این 5 سرباز […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، منابع رسانه ای رژیم صهیونیستی از تلفات جدید ارتش این رژیم در نبردهای جنوب لبنان خبر دادند.

این رسانه ها از کشته شدن پنج نظامی دیگر صهیونیست شب گذشته در نبردهای جاری در جنوب لبنان خبر دادند.

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که این 5 سرباز مقتول صهیونیست از اعضای گردان 89 ارتش این رژیم هستند و یکی از آنها جانشین این گردان بوده است.

علاوه بر این، ارتش اسرائیل اعتراف کرد که 20 سرباز اسرائیلی دیگر در درگیری های جاری در جنوب لبنان زخمی شده اند.

از سوی دیگر رسانه های رژیم صهیونیستی از موج جدیدی از فرار نظامیان صهیونیست ها خبر می دهند.

روزنامه صهیونیستی «اسرائیل دودیوی گزارش داد: پس از تماس با 17 هزار نفر از نیروهای ذخیره رژیم صهیونیستی، 13 هزار نظامی صهیونیست اعلام کردند که آمادگی بازگشت به خدمت سربازی و میدان نبرد را ندارند.

هیفا زیر آتش حزب الله

رسانه های رژیم صهیونیستی از شنیده شدن صدای چندین انفجار در آسمان شهرک صهیونیستی خبر دادند.هیفاشنیده شده است.

منابع صهیونیستی همچنین گزارش دادند که آژیر هشدار درآکر»، “حیفاو مناطق اشغال شده اطراف آنها به صدا درآمده است.

شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که اخیرا حداقل 5 موشک از لبنان به سمت سرزمین های اشغالی شلیک شده است.هیفا“و”کریوت» تیراندازی شده است.

منابع رسانه ای گزارش دادند که یکی از موشک ها از سمت لبنان به سمت “اقدامات سیب زمینی شیرینواقع در شمال حیفا اشغالی، مورد حمله قرار گرفته است.

تصادف سخت در مسکف عمومی

رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش های اولیه و سخت از منطقه را اعلام کردندمسکف «ژنرال» در شمال سرزمین های اشغالی.

این رسانه ها اعلام کردند که حزب الله لبنان که سربازان رژیم صهیونیستی در منطقه حضور دارندمسکف «عام» به مناطق اشغالی شمالی حمله کرده است.

رسانه های رژیم صهیونیستی اعتراف کردند که حزب الله لبنان بی وقفه به این منطقه اشغالی حمله می کند و چندین نظامی صهیونیست نیز در اثر حملات حزب الله زخمی شده اند.

این رسانه ها مدعی شدند که نیروهای امدادی رژیم صهیونیستی در تلاش برای تخلیه نظامیان صهیونیست مجروح زیر آتش حزب الله هستند.مسکف “عمومی” را بیرون می آورد.

حمله ای جدید به سزارین

منابع خبری اعلام کردند که زنگ هشدار در سزارین و بنیامین و حومه جنوبی آن هیفا زنگ زده است.

این منابع از صدای انفجارهایی است که در منطقه شنیده می شود. الخدیره آنها نیز گزارش دادند.

رسانه های رژیم صهیونیستی از حمله موشکی لبنان به مناطق شمالی فلسطین اشغالی از جمله مناطق جنوبی خبر دادند. هیفا آنها گزارش دادند که پس از این حمله، زنگ خطر در منطقه به صدا درآمد الخدیره و سزارین در جنوب هیفا زنگ زده است.

ارتش اسرائیل مدعی است که دو موشک شلیک شده به سمت جنوب را رهگیری کرده است هیفا تبدیل شود.

این در حالی است که چندی پیش یک پهپاد حزب الله به محل اقامت نتانیاهو پرواز کرد. سزارین ضربه چند روز پیش محمد عفیف، رئیس روابط عمومی حزب الله لبنان با اشاره به اینکه حمله به خانه نخست وزیر رژیم صهیونیستی توسط رزمندگان حزب الله صورت گرفته است، افزود: مقاومت اسلامی تماما و به طور انحصاری مسئول عملیات است.” سزارین و به خانه جنایتکار جنگی و رهبر فاشیست صهیونیست حمله می کند. چشم رزمندگان مقاومت می تواند ببینید و گوشهایشان خواهد شنید و اگر این بار دست ما به تو نرسد، روزها و شبها و میدان جنگ میان ما و تو خواهد بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=409081

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.